vectra-roels
Post weinig
Vandaag even lekker bezig geweest met wat foto's te nemen.
Het had heel erg gesneeuwd en was vrij dus het werd wel is tijd voor een shoot.
Heb meerdere locaties gehad.
De eerste bij Brakenhoff (transportbedrijf)
De tweede bij het pontje van nauena
en de derde plaats in assendelft zuid
op de schuine helling brakenhoff
Voor het dok
nog steeds op de helling
En daarna nog maar even een stukje gaan rijden. Kwam toen een mooi plekje tegen. Bij de pont van nauena. Dus daar weer even gestopt. En nog wat foto's genomen.
Het was eigenlijk de bedoeling om hierna door te rijden naar het Amsterdams havengebied. Maar kreeg een ingeving om door Assendelft zuid te rijden.
Hier staan allemaal zaanse huizen en stolpboerderijen.
Dus ik denk laat ik is even mooi een tussenstop daar maken en nog wat foto's schieten.
De foto's zijn erg goed gelukt, al zeg ik het zelf. Aleen bleek er waar ik de auto neer gezet had gras te liggen.
Gras zelf was bevroren alleen de ondergrond niet.
En dan blijkt 20 cm sneeuw toch wat veel te zijn.
Dus daar stond ik helemaal vast.
Gelukkig met behulp van 3 buurtbewoners toch nog hem eruit weten te krijgen.
Volgend jaar toch maar weer winterbanden ipv 4-seizoens banden.
Zoals jullie konden zien was de vec voornamelijk bij de laatste foto's erg smerig geworden.
Maar ja dat hoort er bij.
Ook nog even lekker wezen driften en doen. Helaas was het toen al te donker om daar nog een mooi filmpje van te kunnen maken.
groetjes roel
Het had heel erg gesneeuwd en was vrij dus het werd wel is tijd voor een shoot.
Heb meerdere locaties gehad.
De eerste bij Brakenhoff (transportbedrijf)
De tweede bij het pontje van nauena
en de derde plaats in assendelft zuid
op de schuine helling brakenhoff
Voor het dok
nog steeds op de helling
En daarna nog maar even een stukje gaan rijden. Kwam toen een mooi plekje tegen. Bij de pont van nauena. Dus daar weer even gestopt. En nog wat foto's genomen.
Het was eigenlijk de bedoeling om hierna door te rijden naar het Amsterdams havengebied. Maar kreeg een ingeving om door Assendelft zuid te rijden.
Hier staan allemaal zaanse huizen en stolpboerderijen.
Dus ik denk laat ik is even mooi een tussenstop daar maken en nog wat foto's schieten.
De foto's zijn erg goed gelukt, al zeg ik het zelf. Aleen bleek er waar ik de auto neer gezet had gras te liggen.
Gras zelf was bevroren alleen de ondergrond niet.
En dan blijkt 20 cm sneeuw toch wat veel te zijn.
Dus daar stond ik helemaal vast.
Gelukkig met behulp van 3 buurtbewoners toch nog hem eruit weten te krijgen.
Volgend jaar toch maar weer winterbanden ipv 4-seizoens banden.
Zoals jullie konden zien was de vec voornamelijk bij de laatste foto's erg smerig geworden.
Maar ja dat hoort er bij.
Ook nog even lekker wezen driften en doen. Helaas was het toen al te donker om daar nog een mooi filmpje van te kunnen maken.
groetjes roel