• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Handboeken C20XE/C20LET/Welding Manual/Blownups

voor de geintresseerde.. vond em op internet

van motronic 2.5 C20XE

tipicwo5.gif

Hoi Saiko, Bedankt voor het toezenden van het wachtwoord.

ik hoop dat ik een beetje uit het engels kom, zodat ik op mijn vragen die ik nu steed stelop het forum zelf kan opzoeken.

Volgens mij moet iedereen nu een reactie ontvangen hebben. Heb het ff druk gehad met tentamens de afgelopen tijd, exuses voor de late reacties.

Kan zijn dat je niets ontvangen hebt, u2u dan even.

Drive safe!

Ben even een tijd niet meer op dit forum geweest. Ik kom morgen even terug om te reageren op de mensen die een u2u hebben gestuurd.

Lang leve de Queen :D

Hoi Saiko,

Omdat ik in mijn seven een c20xe motorblok heb liggen zou ik graag in het bezit komen van een manual. Ik heb jou al een U2U gestuurd maar nog geen antwoord ontvangen.

graag bericht.

Met dank en vriendelijke groet,

Peter

origineel gepost door vm77

Hoi Saiko,

Omdat ik in mijn seven een c20xe motorblok heb liggen zou ik graag in het bezit komen van een manual. Ik heb jou al een U2U gestuurd maar nog geen antwoord ontvangen.

graag bericht.

Met dank en vriendelijke groet,

Peter

Saiko, ook voor mij. Denk je nog aan me?

Groet, Febe.

Terug
Naar boven