• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Handboeken C20XE/C20LET/Welding Manual/Blownups

hoi saiko,

ik heb ze nog niet nodig maar super wat je hier doet!!

dit zijn de dingen die meer waarde geven aan het forum

mocht je vergelijkbare info hebben over de 8v hou ik me aanbevolen

namens velen : thanks

grtz frans

Frans, thanks man!

'Wat ik hier doe' staat in schril contrast met wat dit forum voor mij gedaan heeft. Daarmee wil ik aangeven dat dit forum mij veel heeft geleerd over met name mijn oude Corsa en mijn Corsa-C20XE project. Soms kwam ik er ff niet uit, en bood het forum antwoord op mijn vragen ... echt een 'lifesaver'.

Ik ben van mening dat ik met het online houden van deze documenten, gezien mijn drukke agenda tegenwoordig, iets terug kan doen voor het forum, hoe klein het ook is. Je kunt je misschien voorstellen dat ik dan ook met tevredenheid berichten als die van jouw lees.

In reactie op jouw opmerking over de 8v het volgende:

Het C20XE document heeft ook betrekking op o.a. de C20NE, 20NE, 20SEH, 20SER. De benaming van het document is daarom enigszins misleidend. Ik pas het aan.

Groet en een fijn weekend toegewenst!

Terug
Naar boven