• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

handgrepen in de gts!

Is het mode ofzo??????

DSC00271.jpg

haha heb het een week of 2 geleden ook gedaan, dacht eerst dat mijn foto's er stonden maar keek nog een keer goed en zag toch wel wat verschillen:P

Ja ik zag het op jouw foto en ik vond het wel mooi idd. Dus ik besloot hetzelfde te doen

Bij jou is het nog even wat netter, maar jij hebt de kapjes ook gespoten.

origineel gepost door evertfisherman

Ja ik zag het op jouw foto en ik vond het wel mooi idd. Dus ik besloot hetzelfde te doen

Bij jou is het nog even wat netter, maar jij hebt de kapjes ook gespoten. wat heb jij gedaan dan??

Dit komt veel voor bij de Vectra C/Signum zeker de eerste bouwjaren...

Ook vrijwel alle VW's (sorry jongens) hebben dit probleem...

origineel gepost door stefan m.

hij bedoeld denk ik die hele strips die door je dashboard en deurpanelen lopen :)... erg netjes allebei!

Als die er af hadden gekund had ik ze ook al gespoten helaas,,,,

origineel gepost door jaimey

hij bedoeld denk ik die hele strips die door je dashboard en deurpanelen lopen :)... erg netjes allebei!

Die kunnen eraf...

origineel gepost door Edvries

Die kunnen eraf...

ja dat weet ik maar kunnen ze er ook weer op?

dacht op ht forum te lezen dat ze dan "kapot" waren.

off topic hoe is het met de grill????

origineel gepost door evertfisherman

Bij jou is het nog even wat netter, maar jij hebt de kapjes ook gespoten.

Het spuiten is btw goed te doen hoor inc drogen 4 uurtjes werk

origineel gepost door Edvries

Die kunnen eraf...

ja dat weet ik maar kunnen ze er ook weer op?

dacht op ht forum te lezen dat ze dan "kapot" waren.

off topic hoe is het met de grill????

Je kan ze er weer op kitten...

-offtopic Die grille die ik voor 20 euro had gekocht bleek geen Vectra grille maar een Meriva Grille, die heb ik voor 60 euro doorverkocht!:thumbup-offtopic

:D haha netjes hoor.....

Mischien een handel in gaan beginnen...

maar weer even on topic heb jij ervaring met het verwijderen/kitten van die strips???

:D haha netjes hoor.....

Mischien een handel in gaan beginnen...

maar weer even on topic heb jij ervaring met het verwijderen/kitten van die strips???

Nee, dat niet maar heb de deurpanelen wel aan de binnenkant gezien, is niet heel veel werk. Zit vast Gesmolten zeg maar, uitboren en weer vastkitten is, denk ik, prima te doen. Die voorste strip in je dashbord wip je er zo uit.

misschien toch maar een keer ever na denken....

Als nou gewoon iemand die Vec van mij koopt kan ik lekker bezig gaan met mijn nieuwe vec:fy1

Bison Polymax (transparant) is een zeer goede kit (mijn mening)

Als je die delen klemt altijd houtje/latje gebruiken en vervolgens even een paar dagen laten zitten.

Heb het zelfde probleem alleen ook op mijn stuur (zie ander topic Stuur vertra C)

Hey blijkbaar zit er in de sturen ook nog verschil van sedan of gts??? Ik heb het gewoon van aluminium look! Kleur zilver net zoals mijn strippen! Wist niet dat dat anders was bij jullie! Wist wel die facelift modellen en die vanaf 2006 die hebben nieuwere knopjes op t stuur! Ook wel mooier vindt ik zelf!

orulo0.jpg

origineel gepost door CALIBRA4x4TURBO

Heb het zelfde probleem alleen ook op mijn stuur (zie ander topic Stuur vertra C)

Hey blijkbaar zit er in de sturen ook nog verschil van sedan of gts??? Ik heb het gewoon van aluminium look! Kleur zilver net zoals mijn strippen! Wist niet dat dat anders was bij jullie! Wist wel die facelift modellen en die vanaf 2006 die hebben nieuwere knopjes op t stuur! Ook wel mooier vindt ik zelf!

orulo0.jpg

Zilver vind ik zelf ook mooier maar staat zo raar bij het donkere hout van mij

Ja zilver is zeker erg mooi ben blij dat ik het heb:)! Anders had ik ze overgespoten! Heb jij zwart hout dan?? Zwart houtlook gaat wel maar dat bruine notenhoutlook! Vreselijk! Of heb jij t overgespoten?? Sorry maar vindt dat notenhout zo verschrikkelijk smerig:o! Is meer wat voor 60plus of bejaarden! En hoort in sjiek bakken zoals bentley ofzo of jaguar! En dan vindt ik het nog smerig staan! Maar ja dat is mijn mening! sportief staat het zowiezo niet!

origineel gepost door CALIBRA4x4TURBO

Ja zilver is zeker erg mooi ben blij dat ik het heb:)! Anders had ik ze overgespoten! Heb jij zwart hout dan?? Zwart houtlook gaat wel maar dat bruine notenhoutlook! Vreselijk! Of heb jij t overgespoten?? Sorry maar vindt dat notenhout zo verschrikkelijk smerig:o! Is meer wat voor 60plus of bejaarden! En hoort in sjiek bakken zoals bentley ofzo of jaguar! En dan vindt ik het nog smerig staan! Maar ja dat is mijn mening! sportief staat het zowiezo niet!

U2U!!!!!!!!!!!

heb de kleur van de alu sierstrips achterhaald en verf besteld om het kapje van me stuur te spuiten in dezelfde kleur.

hoe plaats ik foto's?

Terug
Naar boven