• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

handrem blijft vast zitten

Peter Reedijk

Post weleens wat
Ik heb sinds 2 dagen een probleem met de handrem. Als ik wil wegrijden en ik haal de auto van de handrem gaat het lampje uit ,maar blijft de auto op de handrem staan.Nu krijg ik hem er alleen af als ik even een stukje naar achteren rijd.Hoe zou ik dit kunnen oplossen?

Handremkabel is zo vervangen, dus zal vast niet zo duur zijn. Voor dat geld kun je beter niet gaat lopen aanrommelen met vet enzo.

Handremkabel is zo vervangen, dus zal vast niet zo duur zijn. Voor dat geld kun je beter niet gaat lopen aanrommelen met vet enzo.

Kan van alles zijn. Vastzittende remschoenen (trommels), vastzittende remblokken (remschijven), de kabel zelf die vastzit.

Kan van alles zijn. Vastzittende remschoenen (trommels), vastzittende remblokken (remschijven), de kabel zelf die vastzit.

@Driekus wrote:Kan van alles zijn. Vastzittende remschoenen (trommels), vastzittende remblokken (remschijven), de kabel zelf die vastzit.

Wat kan ik er aan doen en hoe is daar misschien al een how too voor?

@Driekus wrote:Kan van alles zijn. Vastzittende remschoenen (trommels), vastzittende remblokken (remschijven), de kabel zelf die vastzit.

Wat kan ik er aan doen en hoe is daar misschien al een how too voor?

Waarschijnlijk je remkabel vast, gebeurd heel vaak. Gewoon even nieuwe halen en (laten) vervangen.

Waarschijnlijk je remkabel vast, gebeurd heel vaak. Gewoon even nieuwe halen en (laten) vervangen.

@Baas J. wrote:Waarschijnlijk je remkabel vast, gebeurd heel vaak. Gewoon even nieuwe halen en (laten) vervangen.

kan ik niet iets aan de remkabel doen zodat deze weer werk vet maken of zo?

En wat kost zo'n remkabel en om hem er op te zetten?

@Baas J. wrote:Waarschijnlijk je remkabel vast, gebeurd heel vaak. Gewoon even nieuwe halen en (laten) vervangen.

kan ik niet iets aan de remkabel doen zodat deze weer werk vet maken of zo?

En wat kost zo'n remkabel en om hem er op te zetten?

Terug
Naar boven