• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

handrem

dennis121

Post vaak
vanavond reed ik normaal weg van me werk.. en liep alles prima ^_^

ik was net een momentje onderweg toen ik de handrem een beetje omhoog haalde (zit altijd een beetje speling in)

en toen merkte ik dat er totaal geen spanning op stond.. dus ik trok de handrem volledig omhoog, en er gebeurde.. niks =_+

dit bleef voor een tijdje zo

+- 5 minuutjes later trok ik de handrem weer een beetje omhoog (stukje speling dat ie altijd heeft) en toen stond er weer spanning op.. en werkte de handrem naar behoren..

is dit iets wat kan gebeuren? of moet er iets mee gedaan worden??

Ben zeer benieuwd naar een antwoord aangezien ik de hele week de auto nog nodig heb.. aka anders heb ik een probleem xD

Thanks

king:king:

Dat zou ook betekenen dattie een eind met de handrem er op gereden heeft.

Er komt pas spanning op als je em aantrekt, en dan zou hij vastgevroren moeten zijn met spanning er op.

Ik zou zeggen, gebruik de handrem niet tot je weet wat het is.

Als je parkeert: Koppeling in, versnelling in 1 of 2 en dan de motor afzetten en de koppeling op laten komen.

Komtie ook niet van z'n plek en geen risico dat er iets vastvriest.

okeej dan zet ik hem de komende tijd wel netjes in de 2 weg ipv op de handrem..

ook enig idee hoe ik erachter kan komen wat het precies is??

1 ding weet ik wel zeker en dat is dat ik niet met de handrem erop gereden heb (toen die werkte)

Terug
Naar boven