• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Handschoenkastje

Bartjex88

Post veel
Beste medeforumleden.

Ik heb hier een creme handschoenkastje met cdwisselaar ingebouwd, Enkel heb ik een zwart interieur, Is de voorkant van dit handschoenkastje te verwisselen of is dit 1geheel?

Mvg Bart

1 geheel. Deurtje kan je wel los pielen maar dat is lastiger dan de 4 schroeven die het kastje vasthouden lost te halen.

Nog gelukt met je zetel verwarming?

Greetz Emiel

Heb de zetelverwarming gelaten voor wat het is, Vond het zonde om dit mooie interieur open te halen, Spijtig aangezien mijn vectra nu geen cd wisselaar heeft en ik er 1tje ga inbouwen, Het andere handschoenkastje had die al origineel ingebouwd:)

zou op zoek gaan naar een omega met wisselaar achtering (station) en de code van de wisselaar erbij (of los kopen ergens). inclusief kabels uiteraard.

ik heb ook een kofferbak exemplaar in mijn vectra (in combinatie met een CCRT700 radio casette telefoon), vind het heerlijk zo.

om 2 redenen,

1: Wisselaar in de kofferbak, betekend gewoon normaal dashboard kastje en dus ruimte

2: de kofferbak ecemlaren (blaupunkt CDC2) zijn betrouwbaarder dan de dachboard ksst varianten (CDC3 dacht ik)

Willem

gaat niet werken wimpie

op een ncdr MOET een ncdr CDC3 wisselaar

met TB codering

die is namelijk geschikt voor de onderlinge canbus besturing van de ncdr radio.

die jij bedoelt en hebt heeft de codering TA en is dus voor CCR(T) radio's

vraagt tie niet om

de wisselaar wordt net als de CID (en telematik unit bij de ncdr1500) gekoppeld via tech2 of op-com

en als je de set breekt ook ontkoppelen.

Dus ik kan gewoon alles aansluiten? En het werk? De set is compleet gebleven:) Lijkt me niet veel werk eens de grijze mid stekker er is:)

nee dat valt ook wel mee

je moet een aantal kabels omleggen op de 36 polige stekker

de 12 polige naar je CID trekken en naar je dashboardkasje (of je kofferbak, maar dan moet je de boel wel verlengen ;))

en klaar is bart

Is de 6 CD kofferbak wisselaar er ook niet voor de Omega dan??

Ik heb de NCDR al eens aangetroffen met een 6CD kofferbak wisselaar in een Omega Caravan in Combinatie met Bose audio op een sloperij.

Was wel een ander type wisselaar als ik had trouwens.

@wim-v6 wrote:zou op zoek gaan naar een omega met wisselaar achtering (station) en de code van de wisselaar erbij (of los kopen ergens). inclusief kabels uiteraard.

ik heb ook een kofferbak exemplaar in mijn vectra (in combinatie met een CCRT700 radio casette telefoon), vind het heerlijk zo.

om 2 redenen,

1: Wisselaar in de kofferbak, betekend gewoon normaal dashboard kastje en dus ruimte

2: de kofferbak ecemlaren (blaupunkt CDC2) zijn betrouwbaarder dan de dachboard ksst varianten (CDC3 dacht ik)

Willem

Jemig hoe onbetrouwbaar moet de cdc3 dan wel niet zijn.

Heb alleen maar problemen met mijn cdc 2.

Ben ook zoekend naar een andere.

Terug
Naar boven