• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

hans_vledder's Vectra C verbouwing - Let's Pimp (F

Irmscher Collage

Onderstaand even een overzichtje van de Irmscher onderdelen die op de auto zullen worden aangebracht:

Badge-9517310.jpg
i9910147.jpg

i9517657.jpg
i9517558.jpg

i6110411.jpg
i6110161.jpg

i6110160.jpg
i3817010.jpg

i3401452.jpg
i3401462.jpg

i3401310.jpg
i3401110.jpg

i3401070.jpg
i3401002.jpg

Origineel gepost door Edvries

irmscher is blij met gasten zoals jij man!!;)

Eric, het voelt alsof ik in mijn eentje hun jaaromzet gemaakt heb, maar dat zal wel grootheidswaanzin zijn. Al hoewel, daar hebben wij, de Prins van 't Veld, bijna geen last meer van de laatste tijd. De medicatie slaat goed aan ...

king: king: king:

Groet,

Hans

Origineel gepost door hans_vledder

Origineel gepost door T.I.M.

Die onder spoilertjes op je achterbumper en skirts moet je ook mee laten spuiten enzo:wub

Die worden vervangen door meegespoten Irmscher spoilers en sideskirts ... Bovendien komt er een GTS voorbumper op. Maar alles in één kleur, zwart mica:

2003_0918_161328aa.jpg

2003_0918_161339aa.jpg

2003_0918_161401aa.jpg

Groet,

Hans nice nice :thumbup

Eric, het voelt alsof ik in mijn eentje hun jaaromzet gemaakt heb, maar dat zal wel grootheidswaanzin zijn. Al hoewel, daar hebben wij, de Prins van 't Veld, bijna geen last meer van de laatste tijd. De medicatie slaat goed aan ...

Groet,

Hans

:jerry:D:P

Groet,

Hans

Ik denk dat ik maar ff een paar aandeeltjes van Imscher moet nemen, zolang jij bezig bent!! :P

En welke medicatie slik je?? neem ik daar ook ff een paar opties op!!!!!! hahahahahahhaha:P

Peter

Vandaag nog even een plaatje gevonden van de velgen in gemonteerde toestand, zij het onder een Vectra C2. De wielbouten worden in mijn geval afgedekt door zwarte afdekdoppen:

3409.jpg

Groet,

Hans

Origineel gepost door speaker

Groet,

Hans

Ik denk dat ik maar ff een paar aandeeltjes van Imscher moet nemen, zolang jij bezig bent!! :P

En welke medicatie slik je?? neem ik daar ook ff een paar opties op!!!!!! hahahahahahhaha:P

Peter

Drie maal daags 500mg Diazepam. Ik heb gehoord dat je daar zelfs het Midden Oosten mee rustig krijgt ...

:o

Groet,

Hans

Tussenstand ...

Even een overzichtje van de modificaties tot nu toe, de sport grille aan de voorzijde, de achterlichten met heldere knippers, het heldere derde remlicht, de nieuwe chromelijst met Irmscher logo en de standaard Opel chrome handgrepen:

OpelVectraC1Sedan-Image13.jpg

OpelVectraC1Sedan-Image15.jpg

OpelVectraC1-Image17.jpg

OpelVectraC1-Image16.jpg

Terwijl ik wacht op meer duidelijkheid over de kosten van het spuitwerk van de bumpers en Irmscher delen, heb ik nog een aantal onderdelen liggen om de binnenzijde van de kofferbak op te knappen. De afdekkap om het slot, de bevestigingspanelen van de zijbekleding en de montagebeugels voor de gevarendriehoek ga ik binnenkort vervangen. De eerste twee zijn ernstig bekrast door het gebruik van de kofferbak, de laatste hebben het spuitwerk dat recentelijk heeft plaatsgevonden niet helemaal overleeft.

Bij nader indien viel me de manier waarop de auto weer in elkaar gezet is na het spuitwerk wat tegen. Bij de meest recente modificaties heb ik de daklijsten goed moeten aandrukken, hing de uitstapverlichting van de (vervangen) deur rechtsachter er half uit, was het kofferbakslot niet goed gemonteerd en waren de montagebeugels voor de gevarendriehoek vern**kt. Niets wat niet eenvoudig te corrigeren is, maar toch slordig.

Als het aanstaande zondag een beetje knap weer is, ga ik de auto maar weer eens flink poetsen en een nieuwe serie foto's maken in de toestand waarin de auto nu verkeerd. Wellicht neem ik de montage van de kofferbakonderdelen daarbij wel mee. Dan kan ik meteen de hele omgeving van de kofferbak eens een knappe aparte poetsbeurt geven (scharnieren, gasveren en omgeving).

Groet,

Hans

Ja..Mooi...denk dat ik dat blijf zeggen bij elke modificatie maar toch...:hmmz keep posting :kewlpics

Dank je wel. Wat ben jij toch een vriendelijke vent ... Daar zou je iets mee moeten doen. Met kinderen gaan werken of zo ...

Groet,

Hans

Niet lek ...

Vanmiddag hebben ze bij Opel even gekeken naar de stuurbekrachtigingsvloeistofmelding die ik kreeg ik mijn auto op z'n staart trapte. Gelukkig was het bekrachtigingsrek niet lek, maar was bijvullen van de vloeistof voldoende. €40,- inclusief arbeidsloon, daar kun je zelf niet voor op straat gaan liggen en al helemaal niet met dit weer.

Groet,

Hans

Origineel gepost door maxim102

Hans,

Gok eens wat ik vandaag heb zien rijden :jerry

De 32-JT-VX tussen Wognum en Amsterdam Noord, Pim Fortuin, Theo van Gogh? Ik geef het op ...

Groet,

Hans

Over een tijdje zou het goed de eerste gok kunnen zijn :P

Ook een Vectra, alleen een zilvere, maar volgens mij verder precies hetzelfde als jou plannetje! :agent Zaten alleen andere Irmschers op..

Ik heb helaas geen foto kunnen nemen, hij kwam me zo voorbij gestoven:jerry

Maar als jou einde ook zo wordt.. :thumbup

Origineel gepost door maxim102

Over een tijdje zou het goed de eerste gok kunnen zijn :P

Ook een Vectra, alleen een zilvere, maar volgens mij verder precies hetzelfde als jou plannetje! :agent Zaten alleen andere Irmschers op..

Ik heb helaas geen foto kunnen nemen, hij kwam me zo voorbij gestoven:jerry

Gaaf man! Jammer dat je geen foto hebt kunnen maken. Je ziet niet zoveel Irmscher op de weg, zeker niet in vol ornaat.

Ik schrok me dood van deze zin. Heb ik net Pim en Theo ter discussie gebracht, begin jij ineens over mijn einde ...

:D

Groet,

Hans

Ik schrok me dood van deze zin. Heb ik net Pim en Theo ter discussie gebracht, begin jij ineens over mijn einde ...

Groet,

Hans

Dit was denk ik Hans zijn laatste reactie...ik lees net dat hij zich dood is geschrokken.......

Groet Eric.

Groet,

Hans

Dit was denk ik Hans zijn laatste reactie...ik lees net dat hij zich dood is geschrokken.......

Groet Eric.

Het lijkt erop alsof ie een doorstart heeft gemaakt:

Hans Vledder: Laatst actief: 11-2-2007 op 06:08

Terug
Naar boven