Origineel gepost door rickytt3
Hey Hans, mooie foto's. Wordt erg mooi zo, vind alleen dat de sportgrille de auto wat "smaller" laat lijken.
Keep de :kewlpics coming!!!!!
Maak je een how-to voor de angel-eyes? Zou kunnen helpen zodra ik ooit nog eens tijd heb om ze er in te sjonnen. De beschrijving die erbij zit mag de naam niet dragen....
Groet, Eric
Hoi Eric,
De optische breedte en hoogte is erg afhankelijk van de hoek waaronder en de afstand waarmee je de neus fotografeerd. Hoe lager en dichterbij je de foto neemt, hoe breder de auto word. Vergelijk van de onderstaande foto's maar eens de 1e en de 2e en daarna de 1e en de 3e. Nummer 1 en 3 zijn ongeveer onder de zelfde hoek genomen. Op de een of andere manier heeft de kont hier ook last van. Zo heb je een foto met de breedte van een Omega, zo lijkt het meer op een Kadettje. Zie onderstaande foto's;
Foto 1 - Van dichtbij genomen en de camera bijna op het wegdek, omhoog gericht.
Foto 2 - Genomen vanaf een iets grotere afstand, ongeveer vanaf motorkap hoogte.
Foto 3 - Ongeveer genomen zoals foto 1, alleen van een iets grotere afstand.
Foto 4 - Hier nog met de oude aankleding van de kofferbak. Van dichtbij en van onder naar boven genomen.
Foto 5 - Verder weg en van boven naar onder genomen, waarschijnlijk met de camera boven mijn hoofd.
Ik ga inderdaad gedetailleerde foto's en een How-To (montagehandleiding) maken voor de montage van de Angel Eyes. Het zal mij benieuwen of ik in staat zal zijn de spreidnieten aan de onderzijde van de voorbumper (onder het motorblok) te fotograferen. Het is niet ongebruikelijk dat er bij auto onderdelen weinig of geen instructies bijgeleverd worden. Veelal verwijst men impliciet naar de instructies van de fabrikant van de auto.
Groet,
Hans