• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

hans_vledder's Vectra C verbouwing - Let's Pimp (F

origineel gepost door speaker

Goed man , dat filmpje!!

Echt gaaf die klapspiegel!!! :wors

Alleen uhhh.... waaide het?? of parkinson ?? :angel

Peter

Nee, geen parkinson ... Een straffe wind en filmen met één hand met een cameraatje zonder steadyshot. De andere hand had ik nodig voor de afstandsbediening in de sleutel ...

Groet,

Hans

Hans,

Je Vec ziet er schitterend uit!

Als ik een spoiler zou nemen op de kofferdeksel, zou ik de spoilerlip van Irmscher nemen. Een subtiel niet te opvallend spoilertje. Die andere zijn m.i. veel te grof/groot.

Groetjes

Gert

origineel gepost door Opelvec02

Hans,

Je Vec ziet er schitterend uit!

Als ik een spoiler zou nemen op de kofferdeksel, zou ik de spoilerlip van Irmscher nemen. Een subtiel niet te opvallend spoilertje. Die andere zijn m.i. veel te grof/groot.

Groetjes

Gert

Hoi Gert,

Dank je wel. Wat het gaat worden vind ik moeilijk te bepalen. Ik denk er aan om de auto eerst maar eens te verlagen om een goede indruk te krijgen van de algehele 'appearance'. Daarna ga ik maar eens even op bezoek bij Irmscher om e.e.a. te passen, plaatjes maken en verder discussieren. Ik krijg ook heel veel reacties over de grille. De strekking is dat de RVS lijst op de Irmscher grille veel minder goed pas bij al het chroom dan deze grille doet. Problemen Gert, allemaal problemen ... Gelukkig zijn het luxe problemen!

:D

Groet,

Hans

origineel gepost door Opelvec02

Hallo Hans,

Heb je al eens gekeken hoe het staat met de standaard Vectra grill. Deze vindt ik persoonlijk wat te "'dik"!

Gert

Nee, die ken ik eigenlijk niet. Ik zoek hiervan nog steeds een plaatje.

Groet,

Hans

origineel gepost door JimNuman

hey hans,

ik las vandaag een stukje (reclame) in de AD over AFL Xenon in vectra ...

en ik dacht gelijk , Hoever is hans hier al mee?

Binnenkort gaat alvast de zogenaamde UEC er in. Dit is het zekeringpaneel onder de motorkap, rechts naast de accu. Daarnaast ben ik doende uit te zoeken wat ik nog allemaal mis. Dit lijken hoofdzakelijk de bekabeling en de Xenon pitten zelf te zijn. Ook wacht ik nog tot dat een kabeltje voor één van de hoogtesensoren aan me word verzonden.

Groet,

Hans

Ik heb nog wat plaatjes gevonden van een iRS spoiler op een sedan en wat ze in de UK een 'VXR' spoiler noemen:

ian20t20rear20spoiler20view.jpg

DSCF269620Small.jpg

Groet,

Hans

origineel gepost door maxim102

origineel gepost door hans_vledder

DSCF269620Small.jpg

Dat is de spoilerlip van Irmscher, Hans? Dan zou ik daar voor gaan! :wub

Hoi Maxim,

Nee, dit is de VXR (OPC?) spoiler, gewoon uit het assortiment van Opel. Vergelijk 'm maar eens met die van Irmscher. Ik vind die iRS eigenlijk niet zo geweldig op een sedan.

Groet,

Hans

origineel gepost door rickytt3

Hans, als je dan toch een spoiler moet, dan maar zo'n iRS. Heftig geval! De aantrekkingskracht van zo'n mini reepje plastic op de kofferdeksel heb ik nooit begrepen.

Helemaal geen kofferspoiler lijkt me nog steeds het mooist. Maar ja wie ben ik, al dat chroom leek me eerst ook niks :angel

Hoi Eric,

Ik vind het erg moeilijk ... Ik denk dat het passen wordt ... Maar ik denk dat ik er ook goed aan doe om de wagen eerst maar eens te verlagen. Wat vind je nu van 'al dat' chroom?

Groet,

Hans

origineel gepost door hans_vledder

Hoi Maxim,

Nee, dit is de VXR (OPC?) spoiler, gewoon uit het assortiment van Opel. Vergelijk 'm maar eens met die van Irmscher. Ik vind die iRS eigenlijk niet zo geweldig op een sedan.

Groet,

Hans

Ja, nu je het zegt even een plaatje opgezocht, en je hebt gelijk, het is de VXR (OPC inderdaad) spoilerlip.

origineel gepost door rickytt3

De aantrekkingskracht van zo'n mini reepje plastic op de kofferdeksel heb ik nooit begrepen.

Dat is nu eenmaal smaak :P Maar ik bedoel ook niet zo'n miniscuul streepje net als de Irmscher lip van de Vectra. Neem de Irmscher lip van de Omega eens;

DSC01056.jpg

Foto van nielss

Dat vind ik nou echt een mooie lip! :wub Zonde dat ie een ongeluk heeft gehad, iemand achterop gereden.. :cry Vandaar de kofferklep die niet goed dicht zit..

De spoilerlip van de VXR begint hier al een beetje op te lijken :)

Bah, die spoiler van iRS is LELIJK !!!:puke

Maar als ik het zo allemaall bekijk , dan moet ik mijn eerdere mening intrekken!!

Ik denk nl. dat hij mooier is / blijft met een 'kale' kont !!

Wie houdt er nou niet van een lekkere strakke kont !???!:angel

Peter

Maar als ik het zo allemaall bekijk , dan moet ik mijn eerdere mening intrekken!!

Peter

Ik sluit me hier 100% bij aan!! Maar t blijft natuurlijk een persoonlijke smaak!

Groet Eric.

Peter

Ja, eerlijk is eerlijk Peter, een lekker strak kontje ... Ik ben het overigens met je eens over de iRS spoiler. Deze gaat niet mooi uitkomen op een sedan ...

Groet,

Hans

Peter,

Dank je wel. Laten we kontakt houden over de CarPC. Twee hebben meer ideeen dan één!

Groet,

Hans

Is goed hans

Peter [/quote]

origineel gepost door keesharry

hey speaker kun je mij vertellen of je ook zonder veel werk gewoonespiegel kunt omruilen voor elct .

Bij een Vectra C?

origineel gepost door keesharry

hey speaker kun je mij vertellen of je ook zonder veel werk gewoonespiegel kunt omruilen voor elct .

:wtf hoe bedoel je??

Peter

origineel gepost door supergnoom

Past een gewone gts spoiler niet? Die zijn ook subtiel.

Hoi Mike,

Schiet 'ns een plaatje als je wilt, of zit deze er bij jou niet op?

Groet,

Hans

Terug
Naar boven