• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

hans_vledder's Vectra C verbouwing - Let's Pimp (F

@sw_reijnders wrote:@speaker wrote:@Edvries wrote:

Ik weet wel dat bepaalde figuren hier hem soms irriteerden ........

Eric.

:sleeping

Ik blijf toch ook niet weg als mensen mij irriteren . . . ik ga gewoon nog harder terug irriteren :jerry

Het zou wat zijn als ik bij alle plekken weg moest blijven waar mensen mij irriteren . . . dan kan ik beter niet meer buiten komen :angel

Ja.. maar tegen Eric kon Hans niet op irriteren !! :jerry :jerry

(Geintje Gap) :angel

Altijd goed te horen dat je gemist wordt! Maar op het Opel forum gemist worden is weer een ander uiterste heren!!

Maar ik lees bijna dagelijks jullie shit hier, zit toch in m'n routine op een of andere manier.

Een forum heb ik niet meer nodig sinds ik BMW rijd. Hij is al helemaal naar wens, alles doet het gewoon dus geen gezanik. En tja alleen voor de gezelligheid dan maar.

En om GTS powder te zieken natuurlijk, en Raaf met z'n pechbak, en peet met z'n saab velgen en Bas met z'n... Ja met z'n wat... Nah gewoon omdat het Bas is.

Gasten ik geef het niet graag toe, maar soms, heeeel soms mis ik mezelf hier ook hoor!!

Tot gauw.

LeeriC met een E.

@sw_reijnders wrote:Dan wordt het eens tijd dat eriK die gierkar buiten gooit en een fatsoenlijke wagen gaat kopen :jerry

En we zijn los heren :lol:

Tja, heb nog gekeken naar een Vectra Opc maar besloot toch voor kwaliteit, design, betrouwbaarheid, degelijkheid, veilig, klasse, elegantie, zuinig, mooi, praktisch en strak uiterlijk te gaan. Als je die wensen niet hebt kom je al snel bij Opel of Skoda uit inderdaad.

Maar ik snap je opmerking hoor Bas!

Groet

Eric.

Whoeha! Gas op de zuigers. Die hecktriebler van je mag dan alles doen wat je wenst, behalve vooruit :ass Hoeveel koppel had je ook alweer? :shock: Peet op Saabvelgen :hmmz Dat zijn toch immi opcees?

Groet jraaf

@jraaf wrote:Whoeha! Gas op de zuigers. Die hecktriebler van je mag dan alles doen wat je wenst, behalve vooruit :ass Hoeveel koppel had je ook alweer? :shock: Peet op Saabvelgen :hmmz Dat zijn toch immi opcees?

Groet jraaf

De tijd van bassboxen en stoplichtsprintjes heb ik gehad. Heb m'n petje afgedaan en hoef me zelf nie meer te bewijzen. Klasse en elegantie en zuinigheid slaan nu de klok.

Harder dan 130 mag ik toch niet.. En jij ook niet toch.

Drive carefully!!!

Groet

Eric

Oké..... Bergje op in Frankrijk mis ik m wel heel erg ja.... Das 1x 14 dagen per jaar. Daar kom ik wel overheen!

Eric.

@Edvries wrote:Oké..... Bergje op in Frankrijk mis ik m wel heel erg ja.... Das 1x 14 dagen per jaar. Daar kom ik wel overheen!

Eric.

ik mag het hopen dat je over het bergje heen komt ja :hmmz :lol:

Het is wel jammer dat je de laatste dagen wel erg weinig km gemaakt hebt aangezien er een paar cm sneeuw is gevallen.

Continue rondjes spinnen gaat ook een keer vervelen natuurlijk....

:ass :ass :ass

@Edvries wrote:@jraaf wrote:Whoeha! Gas op de zuigers. Die hecktriebler van je mag dan alles doen wat je wenst, behalve vooruit :ass Hoeveel koppel had je ook alweer? :shock: Peet op Saabvelgen :hmmz Dat zijn toch immi opcees?

Groet jraaf

De tijd van bassboxen en stoplichtsprintjes heb ik gehad. Heb m'n petje afgedaan en hoef me zelf nie meer te bewijzen. Klasse en elegantie en zuinigheid slaan nu de klok.

Harder dan 130 mag ik toch niet.. En jij ook niet toch.

Ouwe L*L ! :angel

Is het al zover? Kom eens onder je steen vandaan Raaf. Al een week of drie!

Zo snel als je Vectra is zo langzaam ben jezelf denk? ;)

Zie: viewtopic.php?f=40&t=171353

Terug
Naar boven