• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Happylightshow Signum vraag

Lampjes aanzetten op het moment dat je de deurvergrendeling bedient, lampjes blijven nog even branden als je de deuren op slot doet (coming home oid)

Volgens mij ook het inschakelen van mistlichten links of recht als je de richtingaanwijzers bedient op lage snelheid. Zoals je nu vaak ziet op modernere auto's.

Zie ook www.happylightshow.com

aha, ik geef even feedback, heb het inmiddels alweer paar maanden in de auto:

Het is gewoon een mooi tooltje, happylightshow functie is fun: alles gaat knipperen in een bepaald interval.

Verder de dingen die ik voor de Signum heb ingeschakeld:

- Bij open en sluiten van auto, de verlichting 10seconden laten branden (koplampen, achterlichten en mistlampen)

- Boven de 15km per uur automatische vergrendeling van de deuren, weer eraf nadat de sleutel uit het contact gaat (of handmatig ontgrendelen)

- OPC Scan (dus bij contact gaan de tellers een volledige keer naar de topsnelheid)

- Bij het openen van de achterklep gaan de gevaarlichten knipperen.

- Bochtenverlichting op de mistlampen (dus onder de 40km/uur met richting aan, gaat ook de mistlamp aan die ene kant branden.

- Voor de rest is er nog meer in te stellen hoor, net wat je zelf wil (heel veel varianten mogelijk)

Het chipje onthoud alle instellen en is makkelijk in en uit te pluggen (instellingen doe je via de koppeling en rem)

Alles over hetgeen is ook terug te vinden op de site: http://www.happylightshow.de" onclick="window.open(this.href);return false; (beter deze site, alles na te lezen (hoe het werkt en welke functies en ook evt te bestellen daar))

Ze noemen het happylightshow, omdat je ook een optie hebt om de alle verlichting in een bepaald interval te doen knipperen, zie als voorbeeld:
" onclick="window.open(this.href);return false;

Dat is wel leuk voor een keer, maar de overige functies zijn waardevoller

:thumb

aha, ik geef even feedback, heb het inmiddels alweer paar maanden in de auto:

Het is gewoon een mooi tooltje, happylightshow functie is fun: alles gaat knipperen in een bepaald interval.

Verder de dingen die ik voor de Signum heb ingeschakeld:

- Bij open en sluiten van auto, de verlichting 10seconden laten branden (koplampen, achterlichten en mistlampen)

- Boven de 15km per uur automatische vergrendeling van de deuren, weer eraf nadat de sleutel uit het contact gaat (of handmatig ontgrendelen)

- OPC Scan (dus bij contact gaan de tellers een volledige keer naar de topsnelheid)

- Bij het openen van de achterklep gaan de gevaarlichten knipperen.

- Bochtenverlichting op de mistlampen (dus onder de 40km/uur met richting aan, gaat ook de mistlamp aan die ene kant branden.

- Voor de rest is er nog meer in te stellen hoor, net wat je zelf wil (heel veel varianten mogelijk)

Het chipje onthoud alle instellen en is makkelijk in en uit te pluggen (instellingen doe je via de koppeling en rem)

Alles over hetgeen is ook terug te vinden op de site: http://www.happylightshow.de" onclick="window.open(this.href);return false; (beter deze site, alles na te lezen (hoe het werkt en welke functies en ook evt te bestellen daar))

Ze noemen het happylightshow, omdat je ook een optie hebt om de alle verlichting in een bepaald interval te doen knipperen, zie als voorbeeld:
" onclick="window.open(this.href);return false;

Dat is wel leuk voor een keer, maar de overige functies zijn waardevoller

:thumb

Heb het inmiddels anderhalf jaar en ben er echt super blij mee! Super veel mogelijkheden en het geeft je auto veel meer uitstraling.

Heb het inmiddels anderhalf jaar en ben er echt super blij mee! Super veel mogelijkheden en het geeft je auto veel meer uitstraling.

Kan ik bevestigen, echt een hebbedingetje.

Ook een mooie service, bij mij was er zomaar iets afgebroken aan de bovenkant en mocht hem kostenloos terugsturen.

Had hem na 2 dagen al terug in huis zonder problemen, gewoon een compleet nieuwe.

Al ben ik niet zo fan van de lichtshow, heb het vooral gekocht voor alle andere extra opties.

Jefkere

Kan ik bevestigen, echt een hebbedingetje.

Ook een mooie service, bij mij was er zomaar iets afgebroken aan de bovenkant en mocht hem kostenloos terugsturen.

Had hem na 2 dagen al terug in huis zonder problemen, gewoon een compleet nieuwe.

Al ben ik niet zo fan van de lichtshow, heb het vooral gekocht voor alle andere extra opties.

Jefkere

Ja, inderdaad de lichtshow hoeft voor mij ook niet zo eigenlijk. :shock:

Maar die andere opties zijn wel leuk. :thumb

Toch eens even kijken :hmmz

Ja, inderdaad de lichtshow hoeft voor mij ook niet zo eigenlijk. :shock:

Maar die andere opties zijn wel leuk. :thumb

Toch eens even kijken :hmmz

@helmer opelfan wrote:Ik ben vanavond bezig geweest om een nederlandse handleiding te maken. Is best wat werk geweest. Moet zeggen dat de engelse handleiding (ik kan beter engels dan duits) niet al te duidelijk is. Ga de nl vertaling van de week nog verbeteren. Dan plaast is die ook op het forum

Als je nog een check nodig hebt, moet je me maar een PM sturen.

Terug
Naar boven