• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Happylightshow

OA-H

Post weleens wat
Hallo folks,

Ik heb nu een HLS in me bezit. Maar weet niet hoe ik het moet installeren. Om al die functies te belichten :D

Ik weet alleen dat ik hem moet insteken in de stekker ding onder de handrem van de Astra H.

Is er een Nederlandse beschrijving. Of is er iemand die het voor me wil doen.

Ik ben de hele weekend in Den haag voor een bruiloft hoop dat er dan iemand me nog kan helpen.

Ik hoor graag van jullie.

Mvg ray

heb wel de nl van vec c

scan1bd.jpg

scan2k.jpg

scan3w.jpg

scan4u.jpg

scan5v.jpg

scan6lx.jpg

scan7e.jpg

scan8a.jpg

let niet op de x die heb ik op mijn vectra c gts.

mis heb je er wat aan.

heeft helmer gemaakt

Hehe, zou je wel kunnen helpen, maar brabant he!

Bij mij is het rem indrukken, linkerrichting aanwijzer bedienen en vervolgens naar achteren trekken om in het menu van de happylightshow te komen... (Ik heb een signum)

Dan kun je dmv van de rem(kijkend op de kilometerteller) in welk menu je wil zitten... In de handleiding staat per kilometerverdeling in welke digit je zit n dus in welk keuze menu.

Als je dan in het keuzemenu zit wat je wilt, dan druk je op de koppeling en gaat de wijzer van de toerenteller bewegen (afhankelijk van wat je wil stel je hier dus de keuze in, staat ook in de handleiding)

Wil je vervolgens terug naar de grote onderverdeling dan trap je weer op de rem...met de rem pomp je elke keer naar verschillende opties, met de koppeling verander je van kilometerteller naar toerenteller...

Heb je alles ingeschakeld, dan moet je het in het geheugen zetten(programeren)

Dat is weer op de rem, hendel terug naar rechts... Je ziet de led op de printplaat dan 3 keer knipperen... Klaar is kees!

Hopende dat het beetje duidelijk is :thumb

Hehe, zou je wel kunnen helpen, maar brabant he!

Bij mij is het rem indrukken, linkerrichting aanwijzer bedienen en vervolgens naar achteren trekken om in het menu van de happylightshow te komen... (Ik heb een signum)

Dan kun je dmv van de rem(kijkend op de kilometerteller) in welk menu je wil zitten... In de handleiding staat per kilometerverdeling in welke digit je zit n dus in welk keuze menu.

Als je dan in het keuzemenu zit wat je wilt, dan druk je op de koppeling en gaat de wijzer van de toerenteller bewegen (afhankelijk van wat je wil stel je hier dus de keuze in, staat ook in de handleiding)

Wil je vervolgens terug naar de grote onderverdeling dan trap je weer op de rem...met de rem pomp je elke keer naar verschillende opties, met de koppeling verander je van kilometerteller naar toerenteller...

Heb je alles ingeschakeld, dan moet je het in het geheugen zetten(programeren)

Dat is weer op de rem, hendel terug naar rechts... Je ziet de led op de printplaat dan 3 keer knipperen... Klaar is kees!

Hopende dat het beetje duidelijk is :thumb

De Opc-line pakket is volgens mij,

Voor en achterlip, dakspoiler met derde remlicht en sideskirts van opc.

en de opc embleem is volgens mij met een blauwe streep er door heen. (Die embleems wil ik ook nog hebben.)

Is ook een compleet pakket wat je kan bestellen vanaf fabriek toenertijd:)

De Astra H rijdt zeker lekker;)

nu nog die module hls erin:)

De Opc-line pakket is volgens mij,

Voor en achterlip, dakspoiler met derde remlicht en sideskirts van opc.

en de opc embleem is volgens mij met een blauwe streep er door heen. (Die embleems wil ik ook nog hebben.)

Is ook een compleet pakket wat je kan bestellen vanaf fabriek toenertijd:)

De Astra H rijdt zeker lekker;)

nu nog die module hls erin:)

haha nee een 1600 klein maar tog best pittig motortje, k moet er ook nog elke dag naar me werk mee he en k wil ook nog wat over houden van me verdiende geld :jerry :jerry

k weet niet eens zeker of het een echte opc line is

volgens de dealert wel maar k hoorde meteen al commentaar hier dus het ken best zijn dat k alleen de emblemen heb aan de zijkant

:???:

maar ach t rijd heerlijk:D

haha nee een 1600 klein maar tog best pittig motortje, k moet er ook nog elke dag naar me werk mee he en k wil ook nog wat over houden van me verdiende geld :jerry :jerry

k weet niet eens zeker of het een echte opc line is

volgens de dealert wel maar k hoorde meteen al commentaar hier dus het ken best zijn dat k alleen de emblemen heb aan de zijkant

:???:

maar ach t rijd heerlijk:D

ik kom uit limmen en wil ook een hls halen, en spreek zo goed als vloeiend engels...

k beste alleen me hls op de inkoop actie, maar weet niet hoelang dat nog gaat duren ..

ik kom uit limmen en wil ook een hls halen, en spreek zo goed als vloeiend engels...

k beste alleen me hls op de inkoop actie, maar weet niet hoelang dat nog gaat duren ..

Hier hetzelfde:) denk dat van het weekend er wel meer reacties en antwoorden gaan komen

ga ik van uit.

@dissie, ook eenn opc-line:)

vanaf fabriek of later erop gezet?

2.0T?

Hier hetzelfde:) denk dat van het weekend er wel meer reacties en antwoorden gaan komen

ga ik van uit.

@dissie, ook eenn opc-line:)

vanaf fabriek of later erop gezet?

2.0T?

Bedankt. Maar Brabant is me iets te ver.

Iemand in de regio nh of dit weekend in den haag.

Bedankt. Maar Brabant is me iets te ver.

Iemand in de regio nh of dit weekend in den haag.

Tja als je hier in de buurt ben dan doe ik het ff voor je, geen probleem, enkel is het de vraag of je hier ooit in de buurt komt.

Mark

Tja als je hier in de buurt ben dan doe ik het ff voor je, geen probleem, enkel is het de vraag of je hier ooit in de buurt komt.

Mark

Iemand op het forum hier heeft een nederlandse handleiding gemaakt, kijk even bij howto's of via de zoekfunctie... Principe van instellen is net moeilijk... Kwartiertje was ik klaar

Terug
Naar boven