• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Haynes B1 werkplaats handboek

Heb de TIS al en als ik het zeker wil weten dan rij ik wel langs de VOD;)

Maar voor diegenen die nog niets hebben is het uiteraard super handig:thumbup

gr

Danny

Ja super bedankt man. Helaas kan ik hier ook wederom niet vinden hoe ik het zonnescherm demonteer!!! Argh nergens kan ik het vinden!!!

origineel gepost door Botho

Ja super bedankt man. Helaas kan ik hier ook wederom niet vinden hoe ik het zonnescherm demonteer!!! Argh nergens kan ik het vinden!!!

In de TIS staat het wel;)

gr

Danny

ja tis heb ik ook maar ik snap denk ik niet hoe ik het moet openen. Kan het nergens vinden!!

ik heb werkelijk geen idee wat ik fout doe. Ik kan wel de electrische schema's vinden waarop het zonnescherm ook vermeld staat. Zou het zo kunnen zijn dat omdat ik specifiek op bouwjaar,type en motor zoek dat hij hem niet vind omdat er origineel geen inzit? Zou ik misschien op een ander type omega moeten kijken. Want bij electrische delen, accesoires e.d. vind ik niets!:cry

ik heb werkelijk geen idee wat ik fout doe. Ik kan wel de electrische schema's vinden waarop het zonnescherm ook vermeld staat. Zou het zo kunnen zijn dat omdat ik specifiek op bouwjaar,type en motor zoek dat hij hem niet vind omdat er origineel geen inzit? Zou ik misschien op een ander type omega moeten kijken. Want bij electrische delen, accesoires e.d. vind ik niets!:cry

Staat in de TIS onder groep C>Carrosserie-uitrusting ;)

gr

Danny

Dan the Man!!! Ik zet jou onder speed dial net als Jack!! Thanks guys!!

Als het goed is heb je m'n nummer,dus als je er helemaal niet uit komt.................ring ring:P

gr

Danny

Handig alleen de 2.5td staat er niet in.

Weet iemand of hier ook een boek van is (vooral het elektrisch schema)

He Glenn ik heb hem je gemaild naar je hotmail.....

haynes handboek

Ik zie het !! Super thnx ! Ene het is helemaal super, ik heb em gedownload via je mail en uitgepakt en hij werkt prima !

Thnx !:thumbup :thumbup

Downloaden van het manuel handboek doet hij bij mij niet.

Weten jullie misschien waar de montageplaats van de buitentemperatuur sensor zit?

Dit in verband met deffect oude sensor

Zelf heb ik een Omega 2.0 16v uit 1994.

Vast bedankt!

Terug
Naar boven