• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Heb een gsi gevonden en gekocht!! Toch maar een 2.0 16v...

e hebt zeg maar 4 bestuurders kant velgen toch?

heb het wel vaker gezien

heb hier nog wel een sete liggen als nieuw mag je zo wel omruilen gebruik ze voor de cross

woon alleen wel in friesland

@arnold kadett wrote:hmm nu ik foto,s zoek vraag ik het me ook af heb er zelf ook ee gereden tot vorige week had ze er net onderweg http://www.waldnet.nl/wn/nieuws/40497/Accu_valt_uit:_auto_in_de_sloot.html" onclick="window.open(this.href);return false;

zou het eht niet weten hoe het bij mij zat zal morgen die velgen bekijken

viel me op de foto direct op...

gr

waaiers zijn allemaal hetzelfde, de ene kant happend en de andere kant niet, hetzelfde is ook zo met turbo waaiers.

Vind het mooi om te zien dat er nog echt nette strakke gsitjes rondrijden. Maar eeh hij is volgensmij niet helmaal orgineel. Haha.

@Tijn.... ok ok kwa uiterlijk gaan we die auto in Apeldoorn niet afkraken, die was ook mooi maar pfoehhh die GSI die je nu hebt is wel heeeel netjes!!

Wees er zuinig op!! (maja haha als ik dat zo lees komt dat wel goed ;))

Wow heel mooi hoor! Ziet er erg goed uit. Ik zou hem inderdaad zo origineel mogelijk houden. Die zie je bijna niet meer rondrijden.

Hoi,

ben haar net gaan halen, ze heeft een mooie blanco keuring gekregen! Wat rijdt dat ding goed zeg! Lijkt wel een nieuwe kwa schakelen, en dat motortje is echt nog lekker strak! :thumb

Ga nu rap de vec b (onderdelen auto) uit de garage duwen, zodat de gsi vanacht lekker binnen kan :sleeping

Stuur morgen nog foto's, heb er nu geen tijd meer voor...

grtz

Terug
Naar boven