• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Heb ik dit bedrijf waar de winterbanden liggen failliet

Met sneeuw moet je evengoed op de zeg maar winter stand rijden, natuurlijk helpen die luxe dingen maar zonder goed en beetje redelijk rijden kom je nog in de greppel.

Staat op mijn bon niet welke banden maar... opslag banden en de prijs..

De rest staat onder ons debiteuren nummer op hun computer..

Ik hoop maar dat het goed komt met die winterbanden/velgen.

Waar haal ik zo snel andere en ja waar haal ik de poen ff waren echt als nieuw denk dat er net 15.000 km mee gereden is denk nog minder zelfs streepjes zitter er nog op..

Aan de binnenkant van mijn banden staat ook met witte houdbare stift LV LA RV RA eerder had ik ze thuis opgeslagen... maar gezien ik een tijd ziekte had en de auto niet voor mijn werk nodig heb hebben ze weinig km gereden..

Had ik ze maar thuis gelaten... maar dat tillen moest mijn vrouw doen en dan ..ja is niet leuk om te zien natuurlijk je wilt het zelf...zodoende dacht ik we doen het zo... ze moesten namelijk steeds 1e etage schuur is namelijk best vochtig..... wel van steen maar... ja wat kan een velg hebben...

S8003089-2.jpg

Aan de binnenkant van mijn banden staat ook met witte houdbare stift LV LA RV RA eerder had ik ze thuis opgeslagen... maar gezien ik een tijd ziekte had en de auto niet voor mijn werk nodig heb hebben ze weinig km gereden..

Had ik ze maar thuis gelaten... maar dat tillen moest mijn vrouw doen en dan ..ja is niet leuk om te zien natuurlijk je wilt het zelf...zodoende dacht ik we doen het zo... ze moesten namelijk steeds 1e etage schuur is namelijk best vochtig..... wel van steen maar... ja wat kan een velg hebben...

S8003089-2.jpg

tja weet je wat het is . . . (volgens mij dan)

alles wat op het terrein van een failliet verklaard bedrijf ligt (ja alles), zal door de curatoren worden verdeeld aan de schuldeisers

en de staat krijgt altijd voorrang.

je kunt pech hebben en ze gewoon kwijt zijn.

tja weet je wat het is . . . (volgens mij dan)

alles wat op het terrein van een failliet verklaard bedrijf ligt (ja alles), zal door de curatoren worden verdeeld aan de schuldeisers

en de staat krijgt altijd voorrang.

je kunt pech hebben en ze gewoon kwijt zijn.

Nou bas er schijnt wel verschil te zitten in eigendommen van klanten, er waren natuurlijk meer klanten die daar banden opgeslagen hebben.

Ik ben geen schuld eiser maar mijn eigendommen liggen daar, dus indie ik middels een bon ...kan aantonen dat mijn banden daar staan is er een kans..

Natuurlijk houd dit op als het bedrijf het heeft zien aankomen..en expres hun gegevens van de pc verwijderd hebben of de banden al bv tweedehands verkocht zouden hebben dan is het over en sluiten en moet ik op zoek naar nieuwe... en een nieuwe set kan ik me nu niet veroorloven dus wat dan??

vectra 2.2 DGI 2005 ik had er zafira staal onder (van oude auto) en 195/65/15 winterbanden goodyear

Nou bas er schijnt wel verschil te zitten in eigendommen van klanten, er waren natuurlijk meer klanten die daar banden opgeslagen hebben.

Ik ben geen schuld eiser maar mijn eigendommen liggen daar, dus indie ik middels een bon ...kan aantonen dat mijn banden daar staan is er een kans..

Natuurlijk houd dit op als het bedrijf het heeft zien aankomen..en expres hun gegevens van de pc verwijderd hebben of de banden al bv tweedehands verkocht zouden hebben dan is het over en sluiten en moet ik op zoek naar nieuwe... en een nieuwe set kan ik me nu niet veroorloven dus wat dan??

vectra 2.2 DGI 2005 ik had er zafira staal onder (van oude auto) en 195/65/15 winterbanden goodyear

hoop idd dat je ze terug krijgt man,

tis wel shit zo zeg, denk je dat ze ergens veilig liggen weer niet dus,

bij mij liggen ze ook in de schuur, altijd in de weg, maar ben blij dat ik ze hier kan op slaan,

voor al men zomer velgen die dik 2000 euro waard zijn leg ik niet zo maar ergens anders neer.

succes hopelijk krijg je ze snel weer.

hoop idd dat je ze terug krijgt man,

tis wel shit zo zeg, denk je dat ze ergens veilig liggen weer niet dus,

bij mij liggen ze ook in de schuur, altijd in de weg, maar ben blij dat ik ze hier kan op slaan,

voor al men zomer velgen die dik 2000 euro waard zijn leg ik niet zo maar ergens anders neer.

succes hopelijk krijg je ze snel weer.

Een positief bericht vandaag,

mail van curator

Zoals wellicht inmiddels bij u bekend heeft de Rechtbank te Amsterdam op 11 oktober 2011 in staat van faillissement verklaard de besloten vennootschap met beperkte aansprakelijkheid Antoine Markerkant B.V. h.o.d.n. Antoine Autobanden & Styling en Antoine Flevopoort, statutair gevestigd te Amsterdam, ingeschreven bij de Kamer van Koophandel en Fabrieken voor Gooi- en Eemland onder nummer 33208093, zaakdoende te 1316 AH Almere, Markerkant 1118. Daarbij werden mr. M.L.D. Akkaya tot rechter-commissaris en mr. K.P. Hoogenboezem tot curator benoemd.

Uit de administratie is gebleken dat u uw banden in opslag heeft gegeven bij gefailleerde.

Op 4 november a.s. tussen 10.00 en 16.00 uur wordt u in de gelegenheid gesteld uw banden op te halen op het adres Markerkant 1118 te Almere. U dient hierbij een kopie van uw kentekenbewijs en kopie legitimatiebewijs te overleggen en op deze kopie voor ontvangst van de banden te tekenen.

Ik verzoek u mij zo spoedig mogelijk te laten weten op welk tijdstip u verwacht op de locatie aanwezig te zijn.

Hoogachtend,

voor mr. K.P. Hoogenboezem,

curator

pffffff :hmmz

Een positief bericht vandaag,

mail van curator

Zoals wellicht inmiddels bij u bekend heeft de Rechtbank te Amsterdam op 11 oktober 2011 in staat van faillissement verklaard de besloten vennootschap met beperkte aansprakelijkheid Antoine Markerkant B.V. h.o.d.n. Antoine Autobanden & Styling en Antoine Flevopoort, statutair gevestigd te Amsterdam, ingeschreven bij de Kamer van Koophandel en Fabrieken voor Gooi- en Eemland onder nummer 33208093, zaakdoende te 1316 AH Almere, Markerkant 1118. Daarbij werden mr. M.L.D. Akkaya tot rechter-commissaris en mr. K.P. Hoogenboezem tot curator benoemd.

Uit de administratie is gebleken dat u uw banden in opslag heeft gegeven bij gefailleerde.

Op 4 november a.s. tussen 10.00 en 16.00 uur wordt u in de gelegenheid gesteld uw banden op te halen op het adres Markerkant 1118 te Almere. U dient hierbij een kopie van uw kentekenbewijs en kopie legitimatiebewijs te overleggen en op deze kopie voor ontvangst van de banden te tekenen.

Ik verzoek u mij zo spoedig mogelijk te laten weten op welk tijdstip u verwacht op de locatie aanwezig te zijn.

Hoogachtend,

voor mr. K.P. Hoogenboezem,

curator

pffffff :hmmz

Precies wat we al dachten, maar toch fijn om zekerheid te hebben :thumb

Volgende week die banden ophalen en daar weg blijven ;)

Precies wat we al dachten, maar toch fijn om zekerheid te hebben :thumb

Volgende week die banden ophalen en daar weg blijven ;)

Ik zou ze in de schuur knikkeren, 's winters staan ze ook buiten onder de pekel.

Ik zou ze in de schuur knikkeren, 's winters staan ze ook buiten onder de pekel.

Je hebt ze iig weer...das mooi.

Nu een ander adresje zoeken....

Mooist is thuis natuurlijk, maar ik zie al wel dat dat lastig is voorje.

Garages worden wel blij van winterbanden opslaan.

Ze vullen een lege ruimte met sets van klanten, waar de banden glad van zijn kunnen ze nog weer eens nieuwe verkopen.

Voor het monteren eventjes Balanceren.......

Is toch wel kassa hoor.

Goedkoper is thuis laten liggen, maarja, moet dat wel kunnen natuurlijk.

Elke keer je wielen balanceren hoeft ook niet altijd, ik doe nog vaak zat wisselen zonder...en probleemloos.

Terug
Naar boven