• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Heb ik dit bedrijf waar de winterbanden liggen failliet

Je hebt ze iig weer...das mooi.

Nu een ander adresje zoeken....

Mooist is thuis natuurlijk, maar ik zie al wel dat dat lastig is voorje.

Garages worden wel blij van winterbanden opslaan.

Ze vullen een lege ruimte met sets van klanten, waar de banden glad van zijn kunnen ze nog weer eens nieuwe verkopen.

Voor het monteren eventjes Balanceren.......

Is toch wel kassa hoor.

Goedkoper is thuis laten liggen, maarja, moet dat wel kunnen natuurlijk.

Elke keer je wielen balanceren hoeft ook niet altijd, ik doe nog vaak zat wisselen zonder...en probleemloos.

@speaker wrote:Hej, Is Antoinne failliet ???? Liep best goed dacht ik zo !?

Ja Peter Antoine is failliet vestiging Amsterdam,Almere, Lelystad.

Ze hadden nog niet zo lang in Lelystad er een groot pand bij een soort outlet dus groot inkopen...voor lage prijzen..

Ja het was er altijd enorm druk... voor banden,velgen, styling, Meguiars produckten...

Tevens service beurten, speciaale remmerij alles deden ze...kon zo gek eigenlijk niet bedenken.

Gaan geruchten ten ronde dat in het mega pand Lelystad en weed plantage is gevonden.... misschien de reden dat alles stuk is.. maar weet dit niet zeker, zag een opmerking en hoorde het van een kennis..die in Lelystad woont

@speaker wrote:Hej, Is Antoinne failliet ???? Liep best goed dacht ik zo !?

Ja Peter Antoine is failliet vestiging Amsterdam,Almere, Lelystad.

Ze hadden nog niet zo lang in Lelystad er een groot pand bij een soort outlet dus groot inkopen...voor lage prijzen..

Ja het was er altijd enorm druk... voor banden,velgen, styling, Meguiars produckten...

Tevens service beurten, speciaale remmerij alles deden ze...kon zo gek eigenlijk niet bedenken.

Gaan geruchten ten ronde dat in het mega pand Lelystad en weed plantage is gevonden.... misschien de reden dat alles stuk is.. maar weet dit niet zeker, zag een opmerking en hoorde het van een kennis..die in Lelystad woont

Verder ik sla ze ff nergens meer op,,, je zit toch ff shit wat nu...

Dan maar in de schuur... (zouden grote plastic zakker om iedere band tegen vocht helpen..als je de banden er droog in doet..dan plat op elkaar stapelt?? :hmmz :hmmz

Mijn vrouw gaat ze nu tillen..zegt ze baal ik van maar ja heb er weinig aan elke verwisseling in het ziekenhuis te komen natuurlijk.... we gaan regelmatig naar Luxemburg dan is het wel prettig winterbanden te hebben. ;)

Verder ik sla ze ff nergens meer op,,, je zit toch ff shit wat nu...

Dan maar in de schuur... (zouden grote plastic zakker om iedere band tegen vocht helpen..als je de banden er droog in doet..dan plat op elkaar stapelt?? :hmmz :hmmz

Mijn vrouw gaat ze nu tillen..zegt ze baal ik van maar ja heb er weinig aan elke verwisseling in het ziekenhuis te komen natuurlijk.... we gaan regelmatig naar Luxemburg dan is het wel prettig winterbanden te hebben. ;)

Ik zou er geen zak omheen doen. Het vocht in de lucht condenseert dan in die zak en druipt dan naar beneden, waardoor ze uiteindelijk in een plasje water liggen.

Ik zou er geen zak omheen doen. Het vocht in de lucht condenseert dan in die zak en druipt dan naar beneden, waardoor ze uiteindelijk in een plasje water liggen.

Ja heb je een punt.....

Dan beter zo...op elkaar of op de velgenstandaard en bij regelmaar controle zijn natuurlijk wel de LM wielen die er juist wintertijd liggen....

Ja heb je een punt.....

Dan beter zo...op elkaar of op de velgenstandaard en bij regelmaar controle zijn natuurlijk wel de LM wielen die er juist wintertijd liggen....

Mooie avatar trouwens!

Thxxx ja is een manier om twee auto's op je oprit te hebben...werkt als lift zal wel wat kosten natuurlijk...

Mooie avatar trouwens!

Thxxx ja is een manier om twee auto's op je oprit te hebben...werkt als lift zal wel wat kosten natuurlijk...

Ja mensen ik heb ze vandaag weer kunnen ophalen....

Nu ander adresje zoeken... sommige vragen echt de hoofdprijs voor het wisselen van de velgen profile is echt gestoord

goedemiddag

u betaalt dus € 72.50 per wissel incl. opslag zonder balanceren per auto

Dus even 145 euro per jaar...???

Maar al wel goed komen.. we hebben dus...dat is belangrijk :thumb

Ja mensen ik heb ze vandaag weer kunnen ophalen....

Nu ander adresje zoeken... sommige vragen echt de hoofdprijs voor het wisselen van de velgen profile is echt gestoord

goedemiddag

u betaalt dus € 72.50 per wissel incl. opslag zonder balanceren per auto

Dus even 145 euro per jaar...???

Maar al wel goed komen.. we hebben dus...dat is belangrijk :thumb

JA gelukkig heb ik ze, er was wel een man die zijn LM velgen met banden dus kwijt was, iedeeen daar zoeken maar noppes...

Dan de vraag bedrijf falliet werkt de verzekering nog wel ...

JA gelukkig heb ik ze, er was wel een man die zijn LM velgen met banden dus kwijt was, iedeeen daar zoeken maar noppes...

Dan de vraag bedrijf falliet werkt de verzekering nog wel ...

Heb zo'n velgen standaard / boom staan in de kelder.

Werkt prima en simpel.

Je hoeft niet al teveel te tillen trouwens.

En er zat een hoes bij om er om heen te doen.

Terug
Naar boven