ben ik van het weekend begonnen met me auto verlagen. ik bij een bedrijf de brug op gereden, voorkant omhoog gekrikt velgjes eraf, schokbrekers en veren eronder vandaan
was in 5 minuten gebeurt
viel echt erg mee.
als volgt me voorste schroefpoten verschroeft naar lekker laag niveau eronder gezet en me velgjes er weer op..
krik eronder vandaan, en als resultaat een hele mooie strakke 2 Hooguit 2,5 cm van de grond af :wub
toen kwam probleem 1,
ik moest de brug af en ja natuurlijk ik was heel slim om m op de verkeerde brug te rijden en kreeg m er mooi ff niet meer van af :angel
15 minuten bezig geweest en nog stond de corsa op de brug :agent.
dus ik zeg tegen meneer de auto monteur die een beetje geholpen heeft, van ik rij m er wel een beetje schuin af :vertag.
ja mooi niet dus kon niet meer sturen omdat alles aan liep. :wors
toen maar weer de corsa omhoog hijsen met de krik
om de set wat hoger te draaien 
maar als nog niet sturen hoor :argue ik wist het op ten duur ook niet meer dus had ik de oude veren er maar weer onder gegooid :sleeping
dus een hele middag naar de kalote voor eigenlijk helemaal niets :swear
duss binnekort staan misschien me velgen tekoop hierow
of heeft iemandanders nog een goeie oplossing voor me ??
greetz
Corsageakking:
als volgt me voorste schroefpoten verschroeft naar lekker laag niveau eronder gezet en me velgjes er weer op..
krik eronder vandaan, en als resultaat een hele mooie strakke 2 Hooguit 2,5 cm van de grond af :wub
toen kwam probleem 1,
ik moest de brug af en ja natuurlijk ik was heel slim om m op de verkeerde brug te rijden en kreeg m er mooi ff niet meer van af :angel
15 minuten bezig geweest en nog stond de corsa op de brug :agent.
dus ik zeg tegen meneer de auto monteur die een beetje geholpen heeft, van ik rij m er wel een beetje schuin af :vertag.
ja mooi niet dus kon niet meer sturen omdat alles aan liep. :wors
toen maar weer de corsa omhoog hijsen met de krik
maar als nog niet sturen hoor :argue ik wist het op ten duur ook niet meer dus had ik de oude veren er maar weer onder gegooid :sleeping
dus een hele middag naar de kalote voor eigenlijk helemaal niets :swear
duss binnekort staan misschien me velgen tekoop hierow
of heeft iemandanders nog een goeie oplossing voor me ??
greetz
Corsageakking: