• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

heb ik weer

Helaas kan je het niet verhalen op de monteur. Wat ik uit het verhaal op maal is de monteur een zo gezechte beun.en was hij niet werkzaam tijdens de rit. Anders moet de garage dit vergoeden.

Jij hebt toe stemming gegeven om in jou auto te rijden. De verzekering zal dus het zelfde handelen als wanneer bijvoorbeeld je vrouw/vriendin in de auto rijd. En zijn wa verzekering zal niet uitkeren omdat auto's dat niet onder vallen. Dat is mij door een verzekeringsagent verteld.

Dit is gewoon een onrechtmatige daad volgens artikel 162 van boek 6 van het Burgerlijk Wetboek. En nee, geen enkele verzekering dekt dit inderdaad. De monteur zal het uit eigen zak moeten betalen.

Ik ben (letsel)schadebehandaar bij een verzekeringsmaatschappij...

Greg als je rechterkoplamp het niet overleefd heeft, heb er nog een liggen incl. hoogte regelaar.

Komt van een b1 af.

@CAlberts wrote:Dit is gewoon een onrechtmatige daad volgens artikel 162 van boek 6 van het Burgerlijk Wetboek. En nee, geen enkele verzekering dekt dit inderdaad. De monteur zal het uit eigen zak moeten betalen.

Ik ben (letsel)schadebehandaar bij een verzekeringsmaatschappij...

Inderdaad. Je hebt al wat bewijsmateriaal en je hebt een alibi, en hij was bestuurder.

Je meldt hem gewoon dat als hij de schade niet deugdelijk maakt, je een civiele rechtzaak tegen hem begint. Dat instrument heb je en kan je gebruiken tegen hem. Dan wordt het alleen nog maar erger voor de veroorzaker. Met die stok achter de deur hoop ik dat hij netjes je auto weer in goede staat terugbrengt.

@remutr wrote:Greg als je rechterkoplamp het niet overleefd heeft, heb er nog een liggen incl. hoogte regelaar.

Komt van een b1 af.

Top, maar denk dat ie het heeft overleefd! Bedankt....

@turbosix wrote:Zwaar klote man!

Is de velg erg beschadigt?

Mocht je een nieuwe velg nodig hebben volgens mij heb ik nog zo 1 liggen, in showroomstaat.

(17inch 7,5J et33 zo uit mn hoofd)

die voor de Vectra-B is gelijk aan die van de Omega, alleen is daarvan de ET warde ET40 ipv ET33, ET33 loopt aan namelijk op de Vec-B

Willem

Auto is terug van garage... :D moet zeggen dat ie beter uit de verf is gekomen dan dat ie was! :thumb

De schade aan de stuurinrichting viel 100% mee.....

Nu nog mijn eigen risico en terugval in bonusmales trede verhalen. Ohh jaa. wel zag ik nog een snee in mijn buitenband ongeveer 4 mm diep.

Hierbij zag ik geen canvas. Ik zal morgen eens vragen of dit afkeur APK is!

Groet Greg

@greg wrote:Auto is terug van garage... :D moet zeggen dat ie beter uit de verf is gekomen dan dat ie was! :thumb

De schade aan de stuurinrichting viel 100% mee.....

Nu nog mijn eigen risico en terugval in bonusmales trede verhalen. Ohh jaa. wel zag ik nog een snee in mijn buitenband ongeveer 4 mm diep.

Hierbij zag ik geen canvas. Ik zal morgen eens vragen of dit afkeur APK is!

Groet Greg

Zolang er geen canvas zichtbaar is mag het voor de apk.

Kijk wel goed of er geen bult op zit.

Terug
Naar boven