• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Heb weer een GT/E

opelmantagek

Post weinig
Heb er weer een manta bij,omdat ik vorige GT/E best wel miste was ik al een poosje opzoek naar een soort gelijke Manta,Denk dat de meeste hem wel kennen van marktplaats waar hij lange tijd op heeft gestaan voor het belachelijke bedrag van :o 6500,- als ik me niet vergis. Dankzij een oplettende schoonbroer van mij die mij de tip mailde kwam ik hem dus tegen op een veilingsite :P uiteindelijk ben ik bij de manta gaan kijken en heb een bod gedaan en ben dus de hoogste bieder geworden :thumbup en dinsdag mag ik mijn nieuwe bolide gaan afhalen :wors

Hier wat :kewlpics

Uploaded with ImageShack.us

De plannen zijn er ATS Classic onder te gooien engelmann spiegels erop en schapenvacht hoezen over de stoelen en achterbank en nog een GT/E sticker op de kofferdeksel en natuurlijk een vossestaart aan de spiegel :P

origineel gepost door mantamafkees01

Leuk ding jah. :thumbup Maar je had geen geld om die gele te maken??? :hmmz

Nee heb ik nog steeds niet, iemand schiet het mij zolang voor totdat de kadett weer is verkocht ;)

Dit buitenkansje wou ik toch niet laten schieten

nou ik vind het een prachtige wagen maar om er van die klote engelmans op te zetten vind ik doodzonde..

het ziet er van buiten leuk uit maar je ziet er geen klote door:puke

het is dat ze op mijn Bcc zitten maar voor mij hoefde het niet!

en het is niet origineel! je gaat toch niet van een prachtig schip een modderschuit maken?:thumbdown

minder is meer in dit geval, naar mijn mening..:angel

ats classics is het enige wat ik eraan zou doen en evt. dingetjes die nog niet kloppen volgens de originaliteitsregel...

:wub knappe wagen zoals die is!:thumbup

Machtig mooie manta, maar ik zou dat ding zo orgineel als mogelijk is laten. Een paar lekkere ATSjes eronder en thats it...Please ver**ek deze niet. Ze zijn er niet zo veel meer in orginele staat...

origineel gepost door Kermitkiller

en mag ik vragen wat voor belachelijk bedrag je hebt uitgegeven dan :P:P:P:P:P

Kijk hier maar

En hij blijft zo orgineel als dat die is, en engelmann spiegels waren in die tijd toch ook leverbaar op de B1 :hmmz

had hem ook gezien en heb er ook wel op geboden maar net iets te weinig, moest werken en was net iets te laat thuis. veel plezier er mee heb je hem ook op de kijkdag gezien dan ..

volgens mij wel een knap ding nog. :thumbup

origineel gepost door opelmantagek

origineel gepost door Kermitkiller

en mag ik vragen wat voor belachelijk bedrag je hebt uitgegeven dan :P:P:P:P:P

Kijk hier maar

En hij blijft zo orgineel als dat die is, en engelmann spiegels waren in die tijd toch ook leverbaar op de B1 :hmmz

dat heb je netjres gedaan en met natuurlijk een beetje geluk :thumbup dat moet je hebben :wors:wors

gefeli met je nieuwe aanwinst

origineel gepost door streamline

Big Boys Toys failiet ofzo?

ofwat? iemand enig idee hoe hij daar terecht is gekomen?

mvg

nee die is niet failliet het komt voor dat bedrijven auto,s die lang te koop staan naar een veiling gaan jij had hem bv ook kunnen kopen voor dat bedrag die auto,s worden voor een te nader bepalen minimum verkocht het bedrijf moet wel akkoord gaan met de prijs die geboden word anders gaat het alnog niet door

m,n maat heeft laatst 5 amerikanen naar de klassieker veiling gebracht die is tweee keer per jaar en heeft er drie verkocht en 1 is niet doorgeaan omdat hij de geboden prijs te laag vond

zo werkt dat zo,n beetje

origineel gepost door McLambo

Wat zit er voor rare accu in?

zo te zien een accupack,wat normaal word gebruikt om een auto over te starten als de accu leeg is.

Terug
Naar boven