• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

heb weer een manta

imported_piet

Post vaak
jip de rekord is weg en ik heb weer een manta :D.

jullie zullen hem wel kennen van chris oftewel freestyler hier,heb met hem een mooie deal gedaan met de rekord dus nu rijd ik de manta.

rijdt lekker ,paar kleine dingen die ik voor mezelf wil doen maar is eigen ding verder dik tevreden en ik rijd weer manta,is toch echt meer mijn ding.

hierbij nog ff 3 foto's vandaag gemaakt voor degene die hem niet kennen:).

plaatjes bij het praatje

SDC12680.jpg

SDC12666.jpg

SDC12670.jpg

dank je :D heb de wielen van de green ,magic ook nog maar ben aan het twijfelen of ik ze eronder zal zetten aan gezien dit hem super staat

dank je :D heb de wielen van de green ,magic ook nog maar ben aan het twijfelen of ik ze eronder zal zetten aan gezien dit hem super staat

is idd een bekende auto..

ik hoorde van chris al dat de manta weer wegging..

gelukkig blijft hij onder de liefhebbers :thumbup:thumbup

is idd een bekende auto..

ik hoorde van chris al dat de manta weer wegging..

gelukkig blijft hij onder de liefhebbers :thumbup:thumbup

dank je dolmans :D

mantateamtwello, chris had intresse wegens prive en hij wel weet hoe ik met auto's omga en wat ik aan de rekord gedaan heb ;)

deze is weer bij een liefhebber ben benieuwd hoe het met mijn green magic gaat die nu bij comedycentral staat heb al gezien dat de motorkap deuken heeft van de foto's die met hem gemaakt zijn , vind het alleen jammer wat er allemaal over en weer gaat , maar goed hij is nie tmeer van mij ;)

mantallica bedankt:D

dank je dolmans :D

mantateamtwello, chris had intresse wegens prive en hij wel weet hoe ik met auto's omga en wat ik aan de rekord gedaan heb ;)

deze is weer bij een liefhebber ben benieuwd hoe het met mijn green magic gaat die nu bij comedycentral staat heb al gezien dat de motorkap deuken heeft van de foto's die met hem gemaakt zijn , vind het alleen jammer wat er allemaal over en weer gaat , maar goed hij is nie tmeer van mij ;)

mantallica bedankt:D

we laten he top een beloop he popke :D de green magic ging om bepaalde redenen weg laat ik het zo stellen anders had ik hem wel gehouden;)

Terug
Naar boven