• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

heeft er iemand corsa b schroefset te koop staan ?

Let als belg wel op he?

Ik ben geen expert, maar schijnbaar heb je een Goca attest nodig bij je schroefset anders is het afkeur bij de eerstvolgende keuring.

Heeft vrij weinig zin. TuV is voor duitsland en is in belgie niet geldig voor de keuring.

Zou je echt een Goca formuliertje bij moeten regelen.

Lulligste is wel dat veel fabrikanten geld vragen voor dat formuliertje.

TuV is nagenoeg altijd gratis, maar Goca kost geld. Hardstikke oneerlijk, maargoed...

Wat betreft elk jaar er onder vandaan halen: das toch ook geen doen. Kan je elke keer voor de keuring een paar dagen vrij nemen om je auto terug te bouwen naar origineel.

Daarbij schijnt het ook nog eens goed te zijn voor een boete als de politie je er mee pakt. Maargoed, geen ervaring mee, ben geen belg. Correct me if I'm wrong.

dat formuliertje is in mijn positie geen probleem en al zeker niet omwille van v-maxx set

en waarom doe je deze weg?

Terug
Naar boven