• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

heeft iemand een electrisch schema van astra g coupe??

zoals de titel het al verraad ik zoek dus een elektrisch schema van een astra g coupe

ik heb me zopas een coupe aangeschaft en nu met her en der eens een kapje los te halen vind ik stekkers die achterin zitten en niet aangesloten zijn en stekkers waar geen relais inzit en dan heeft hij ook nog een paar kleine electrsiche probleempjes

dus als iemand dit heeft zou me een heel groot plezier mee doen :)

geen probleem :)

mijn astra G coupe is van 2001 en is een bertone uitvoering :)

alvast ne dikke merci aan iedereen die mij hiermee wilt helpen :)

geen probleem :)

mijn astra G coupe is van 2001 en is een bertone uitvoering :)

alvast ne dikke merci aan iedereen die mij hiermee wilt helpen :)

@ baas j dit is al een grote hulp alleen had ik de schema's verwacht waar de stekkers in de auto zitten want nu weetk wel al veel meer maar nog altijd niet welke stekker wat is en of er een relais bij moet in mijn zekeringskast enzo

kheb onder het handremkapje een witte stekker zitten en onder het langwerpige kapje net voor de versnellingspook zitten 1 groene en 1 zwarte stekker weet ik ook niet van wat het is zo zijn er nog wel een heleboel dingen

toch alvast bedankt hoor :)

@ baas j dit is al een grote hulp alleen had ik de schema's verwacht waar de stekkers in de auto zitten want nu weetk wel al veel meer maar nog altijd niet welke stekker wat is en of er een relais bij moet in mijn zekeringskast enzo

kheb onder het handremkapje een witte stekker zitten en onder het langwerpige kapje net voor de versnellingspook zitten 1 groene en 1 zwarte stekker weet ik ook niet van wat het is zo zijn er nog wel een heleboel dingen

toch alvast bedankt hoor :)

aha :) dit was nou mijn probleem wat nu bijna opgelost is :) in mijn zekeringskast zit een bruine stekker waar volgens mij een relais hoort in te zitten maar deze zit er niet in dus alsk nou ook nog eens wist waar deze voor was zijn mijn problemen van de baan :)

thx wim :)

in de zekering kast, welke plaats????

niet overal hoort een relais in namelijks.

Ik heb de dikste vectra-B uitvoering, mis nog steeds een relais voor mijn achterwisser, de rest zit wel vol!!

Willem

aha :) dit was nou mijn probleem wat nu bijna opgelost is :) in mijn zekeringskast zit een bruine stekker waar volgens mij een relais hoort in te zitten maar deze zit er niet in dus alsk nou ook nog eens wist waar deze voor was zijn mijn problemen van de baan :)

thx wim :)

onder de motorkap heb ik een echte zekeringskast zitten met de zekeringen op een rijtje en darlangs zitten nog een kastje waar deze bruine stekker zit

grts

in de zekering kast, welke plaats????

niet overal hoort een relais in namelijks.

Ik heb de dikste vectra-B uitvoering, mis nog steeds een relais voor mijn achterwisser, de rest zit wel vol!!

Willem

onder de motorkap heb ik een echte zekeringskast zitten met de zekeringen op een rijtje en darlangs zitten nog een kastje waar deze bruine stekker zit

grts

Terug
Naar boven