• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Heel vet Golf mk1 project uit de states

GlennGSI

Woont hier bijna
Ik kwam dit project viavia tegen op het web

respect voor de jongens die de auto bouwen. Is een beetje vergelijkbaar met gerwins 4x4 kadett maar dan nog met een extreme motor aan boord.

Echt de moeite om eens door te lezen/kijken.

ben zelf totaal geen VW fan, maar dit project is zekers de moeite waard om ff een kijkje te nemen. man man wat een hoop werk aan zo`n auto:o

corsageak

ben zelf totaal geen VW fan, maar dit project is zekers de moeite waard om ff een kijkje te nemen. man man wat een hoop werk aan zo`n auto:o

corsageak

[rquote=1828753&tid=139492&author=corsageak]ben zelf totaal geen VW fan, maar dit project is zekers de moeite waard om ff een kijkje te nemen. man man wat een hoop werk aan zo`n auto:o

corsageak[/rquote]

vind ik ook..

respect voor het werk:thumbup

[rquote=1828753&tid=139492&author=corsageak]ben zelf totaal geen VW fan, maar dit project is zekers de moeite waard om ff een kijkje te nemen. man man wat een hoop werk aan zo`n auto:o

corsageak[/rquote]

vind ik ook..

respect voor het werk:thumbup

dat gaat een heel snel autotje worden, wat een werk zeg. echt geniaal:wors:wors

ben ook geen vw fan, maar dit ga ik zeker volgen.

dat gaat een heel snel autotje worden, wat een werk zeg. echt geniaal:wors:wors

ben ook geen vw fan, maar dit ga ik zeker volgen.

maar plaatsen ze nou de bodemplaat van een golf4 onder die Mk1? of zie ik dat nou verkeerd?

gaat zeker een snel bakkie worden volgens mij:P

EDIT:

ik heb al wat meer gevonden (aangezien mijn engels niet het beste is :D)

is dus het onderstel van een R32 die erin gemaakt is.. qua ophanging, remmerij, en motorruimte..

maar plaatsen ze nou de bodemplaat van een golf4 onder die Mk1? of zie ik dat nou verkeerd?

gaat zeker een snel bakkie worden volgens mij:P

EDIT:

ik heb al wat meer gevonden (aangezien mijn engels niet het beste is :D)

is dus het onderstel van een R32 die erin gemaakt is.. qua ophanging, remmerij, en motorruimte..

waar in gristus naam halen dit soort mensen de tijd en geld vandaan bloody hell man ik wou dat ik het kon dan wist ik het wel

Terug
Naar boven