• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Hele bekende manta te koop op MP

arjan%205.JPG

zo zag de auto er uit toen ik hans voor de eerste keer ontmoeten

En zo had hij moeten blijven!

Veel Veel mooier als wat er nu van gemaakt is.

Zo iets moois en zeldzaams ga je toch niet verbouwen.

Gelukkig...

Zou immers zonde als hij in 'verkeerde' handjes terecht zou komen.

Daar de vorige eigenaar er heel zuinig mee omging..

Een ieder bouwt zijn auto zoals hij dat zelf wil, naar zijn smaak, uiteraard niet naar de smaak en stijl van anderen. Gelukkig maar, anders reden we allemaal een zelfde saai hok.

De nieuwe eigenaar, hem beetje kennende, zal de auto niet veel / niks veranderen, ik denk ook met respect naar Hans toe.

Verder denk ik, of weet ik wel bijna zeker dat Hans blij zou zijn, wanneer hij zou weten dat de auto hier is terecht gekomen.

toevallig was ik vanmiddag in Someren Eind bij de dealer en liep naar de hal om de manta nog eens te bekijken.

Helaas, weg. De verkoper wilde alleen kwijt dat die naar een echte liefhebber was gegaan die er meer had.

@Jo1 wrote:Is niet bepaald geheimzinnig, sterker nog de meesten weten het al langer. Feit dat ik hier geen naam neer zet is puur om privacy redenen. Mag de eigenaar zelf doen. Maar goed als je geduld hebt, zie je het in Hardenberg wel vanzelf. ;)

Terug
Naar boven