• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

HELLLLLLLLLLLP

bj april 98 ik heb de computer die onder de abs pomp zit kapot en die was niet meer te reviseren pomp nr bosch 0265220427 auto is een 2.5 v6

sloop bedrijf ASTRA bellen in de liede bij Haarlem

deze sloopt alleen opel en maakt van meerdere wagens 1 .

of sloopbedrijf klein gunnikkenwiek mailen bellen .

bert

ik heb nu de pomp incl ecu vervangen maar nu doet ie nog niks wie weet waar de stekker van de abs ecu naar toe loopt en of heft er een schema van de dealer kan ook niet in die computer komen ik weet het niet meer plz wie weet een oplossing ik wil me auto nog niet weg doen moet nog veel te vaak naar het ziekenhuis met me zoon

De stekker X1 Zit aan de voeten van de bestuurder. Kan helaas geen schema online zetten. hierin zitten de twee kabels die van de abs naar de instrumenten en diagnose stekker gaan.

Bruin/wit is naar de diagnose stekker nummer 11 in de stekker X1

Zijn je zekeringen in orde??

Fv1 constante spanning 80A (zit in het kastje op de accu)

F19 Geschakelde spanning. (Zit in je dashboard zekering kast)

Gr Jack

Bij deze.

b8c3d2be.jpg

01ecb250.jpg

dank jullie wel ik hoop dat het lukt

ps mijn zoon is namelijk geboren met een open buikje en daarom moet ik heel vaak van enschede naar groningen naar het ziekenhuis om hem te laten controleren en te operen en dat wil ik wel met een veilige auto doen groeten fam meijerink

Terug
Naar boven