• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Help ben op zoek naar opc wielen

origineel gepost door ahrend

dan nog wel ff 4 235/35/19 bandjes erbij tellen :P

Slik, Michelin in deze maat à € 242,00:vertag:vertag:vertag

Da's geen kattepis.

Greetz Roel met een C.

Inderdaad een prikkie kun je gerust vergeten,en ik weet waar ik het over heb,ik heb de mijne ook al meerdere keren kunnen verkopen.

@ Bjorn ,als dat orginele en nieuwe snowflakes/OPC's zijn ,is dat een hele mooie prijs:thumbup,dan nog wel ff 4 235/35/19 bandjes erbij tellen :P

ps ;6 spaaks is ALTIJD 18 ",5 spaaks is ALTIJD 19 ",tis maar dat je het weet :D

Zo'n mooie vectra, en je nog nooit zien rijden in Eindhoven.......moet me gaan schamen

Da's geen kattepis.

Greetz Roel met een C.

origineel gepost door opel-limbo

Da's geen kattepis.

Greetz Roel met een C.

Vandaar dat je bij de veel auto's ook van die woki-toki merken en/of te smalle banden op dit soort velgen ziet liggen.

Hier de link in 19" voor de vectra.

Zou wel minimaal Federal banden pakken, die goodkope waar ze de wielen mee aanbieden zijn waarschijnlijk Wanli's en daar wil je niet mee rijden.

origineel gepost door opel-limbo

Da's geen kattepis.

Greetz Roel met een C.

Vandaar dat je bij de veel auto's ook van die woki-toki merken en/of te smalle banden op dit soort velgen ziet liggen.

klik op "aanbiedingen"en dan op pagina 3 ergens onderaan voor €1596 idd niet goedkoop dus !

heb ze zelf tweedehands kunnen krijgen en deze waren ook niet goedkoop, maar het zijn wel mooie velgen en staan super onder een vec vind ik.

opcvelgenverkleind1.jpg

greetz,

@ Bjorn ,als dat orginele en nieuwe snowflakes/OPC's zijn ,is dat een hele mooie prijs:thumbup,dan nog wel ff 4 235/35/19 bandjes erbij tellen :P

Heb van de week contact gehad en dat waren niet die snowflake wielen dus jammer, was eigenlijk te mooi om waar te zijn, het zijn zeker wel mooie wielen maar ik wil eigenlijk die andere dus doorzoeken maar.

Hier de link in 19" voor de vectra.

Zou wel minimaal Federal banden pakken, die goodkope waar ze de wielen mee aanbieden zijn waarschijnlijk Wanli's en daar wil je niet mee rijden.

klik op "aanbiedingen"en dan op pagina 3 ergens onderaan voor €1596 idd niet goedkoop dus !

heb ze zelf tweedehands kunnen krijgen en deze waren ook niet goedkoop, maar het zijn wel mooie velgen en staan super onder een vec vind ik.

opcvelgenverkleind1.jpg

greetz,

origineel gepost door drempelvrees

Hier op Ebay: €1299,- alleen de velgen exclusief verzendkosten, wel de originele

Ik heb ze ook gezien zit er nog over te denken heb er niet echt haast mee we gaan nu toch het slechte weer tegemoet maar bedankt voor de tip, en trouwens ook bedankt voor de rest van tips van de forumleden

Heb van de week contact gehad en dat waren niet die snowflake wielen dus jammer, was eigenlijk te mooi om waar te zijn, het zijn zeker wel mooie wielen maar ik wil eigenlijk die andere dus doorzoeken maar.

Inderdaad een prikkie kun je gerust vergeten,en ik weet waar ik het over heb,ik heb de mijne ook al meerdere keren kunnen verkopen.

Zo'n mooie vectra, en je nog nooit zien rijden in Eindhoven.......moet me gaan schamen

Ik zag vorige week volgens mij wel de jouwe rijden ,kwam vanuit de richting Helmond op de snelweg naar Eindhoven ,vrouw achter het stuur,kan dat kloppu ??

Hier op Ebay: €1299,- alleen de velgen exclusief verzendkosten, wel de originele

Ik heb ze ook gezien zit er nog over te denken heb er niet echt haast mee we gaan nu toch het slechte weer tegemoet maar bedankt voor de tip, en trouwens ook bedankt voor de rest van tips van de forumleden

origineel gepost door andre1058

Ja da bedoel ik ,wat heeft het voor zin om dan andere velgen aan te bieden ,das appels met peren vergelijken toch:hmmz:hmmz

Ik zag vorige week volgens mij wel de jouwe rijden ,kwam vanuit de richting Helmond op de snelweg naar Eindhoven ,vrouw achter het stuur,kan dat kloppu ??

Terug
Naar boven