• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

help help help

hoi willem ik heb morgen een hoop tedoen,eerst voorzichtig het dashbord eruit halen en kijken of alle lampjes er in zitten en of er geen kapot zijn.dan kan ik ook het stuur er afhalen het leer is ook stuk ik heb al een nieuw stuur is het een probleem als er cruiscontrol opzit? grt jan

Stuur heeft verder weinig met de Cruise te maken.

Wel de accu 10min. van loskoppelen voor je het stuur eraf haalt.

Willem

Stuur heeft verder weinig met de Cruise te maken.

Wel de accu 10min. van loskoppelen voor je het stuur eraf haalt.

Willem

hoi Willem ben er een paar dagen van tussen geweest beetje trugval gehad te veel gedaan natuurlijk maar t gaat weer heb inmiddels weer aan m,n vectra gewerkt.en ik heb hem aan ,t lopen gekregen ik heb alles nagekeken onder de kap wat met stroom te maken had.toen vond ik bij de disontsteking een verbrande kabel ik heb de kabelgoot over de kleppendeksel open gemaakt zag tot mijn schrik dat er div. kabels verbrand waren.

die van de nokkenas indic. en alle kabels van de electr. inspuiting

ben naar de sloop gegaan bij ons die hadden nog 3 b vectra s staan een 1.6 en ,n 1.8 en ,n 2.0 uit de 1.8 heb ik de korte kabelboom uit gehaald die van de comp. onder langs de ruit loopt was een duitse ongevalwagen die van de zijkant inelkaar zat.

ik heb hem vandaag ingebouwd kleuren waren het zelfde alles paste perfect ,alleen het stekkertje van de nokkenas indc, en van de temp.meter waren anders van kleur en maat deze heb ik nog niet aangesloten ik kon niet wachten en moest toch proberen of hij liep hij starte direckt alleen gaat het mennichlampje nog niet uit maar dat komt natuurlijk omdat ik die twee stekkertjes nog niet heb aan gesloten maar ik ben blij dat hij mooi loopt grt jan

hoi Willem ben er een paar dagen van tussen geweest beetje trugval gehad te veel gedaan natuurlijk maar t gaat weer heb inmiddels weer aan m,n vectra gewerkt.en ik heb hem aan ,t lopen gekregen ik heb alles nagekeken onder de kap wat met stroom te maken had.toen vond ik bij de disontsteking een verbrande kabel ik heb de kabelgoot over de kleppendeksel open gemaakt zag tot mijn schrik dat er div. kabels verbrand waren.

die van de nokkenas indic. en alle kabels van de electr. inspuiting

ben naar de sloop gegaan bij ons die hadden nog 3 b vectra s staan een 1.6 en ,n 1.8 en ,n 2.0 uit de 1.8 heb ik de korte kabelboom uit gehaald die van de comp. onder langs de ruit loopt was een duitse ongevalwagen die van de zijkant inelkaar zat.

ik heb hem vandaag ingebouwd kleuren waren het zelfde alles paste perfect ,alleen het stekkertje van de nokkenas indc, en van de temp.meter waren anders van kleur en maat deze heb ik nog niet aangesloten ik kon niet wachten en moest toch proberen of hij liep hij starte direckt alleen gaat het mennichlampje nog niet uit maar dat komt natuurlijk omdat ik die twee stekkertjes nog niet heb aan gesloten maar ik ben blij dat hij mooi loopt grt jan

goed dat die het weer doet! ga je met deze vectra het aantal kilometers wat de auto heeft gereden verbeteren? :)

heb je al wat :kewlpics voor ons? :D

goed dat die het weer doet! ga je met deze vectra het aantal kilometers wat de auto heeft gereden verbeteren? :)

heb je al wat :kewlpics voor ons? :D

natuurlijk als ik de km van mijn a vectra kan evenaren ben ik al te vreden maar eerst helemaal klaar maken moet ook nog cruise comtr. in bouwen en lm velgen er opdoen ikweet nog niet welke heb div.setjes liggen maar de mooieste komen er op grt jan

natuurlijk als ik de km van mijn a vectra kan evenaren ben ik al te vreden maar eerst helemaal klaar maken moet ook nog cruise comtr. in bouwen en lm velgen er opdoen ikweet nog niet welke heb div.setjes liggen maar de mooieste komen er op grt jan

heb de foto,s op de camera maar krijg ze nog niet op de pc maar het lukt me wel anders ff mijn zoon vragen die krijgt dat wel spits grt jan

heb de foto,s op de camera maar krijg ze nog niet op de pc maar het lukt me wel anders ff mijn zoon vragen die krijgt dat wel spits grt jan

Hey welkom op het forum (eigenlijk een beetje laat :angel )

Mooi dat je de vec aan de praat hebt gekregen. :thumbup

En alvast veel km plezier er mee.

Hey welkom op het forum (eigenlijk een beetje laat :angel )

Mooi dat je de vec aan de praat hebt gekregen. :thumbup

En alvast veel km plezier er mee.

Hoi Trubblestar.Zie dat je in dezelfde woonplaats woont als ik.

Mocht je hulp nodig hebben met je auto, dan laat maar iets weten. Kom graag helpen.

MvG Roger

Hoi Trubblestar.Zie dat je in dezelfde woonplaats woont als ik.

Mocht je hulp nodig hebben met je auto, dan laat maar iets weten. Kom graag helpen.

MvG Roger

Terug
Naar boven