• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

help help vraag over paking kadett gsi 2.0 8v

miktille

Post weinig
ik ben bezig met mij motorblok van mijn kadett gsi

ik heb un motorblok Pakkingsset Gekocht volgen mij mist er een pakkig

bekijk foto even

waar un dop tussen zit daar hoor tog ook un pakking te zitten tog ..?

zo ja wie heb er un voorbeeld van..?

3.jpg

Zit vloeibare pakking tussen..heb net een 1.3 dicht gemaakt en dat is qua blokopbouw hetzelfde.

okee dus er moet vloeibare pakking tusse

ik ben er niet zo weg van vloeibare pakking moet dat er tussen kan het niet met un gewoon pakking..?

en zo nee wat voor vloeibare pakking kan ik er beste maar tussen doen wat voor merk

of maak dat geen verschil uit ..?

yep, vloeibare pakking ertussen :thumbup Ik heb laatst bij een automaterialenzaak een tube in de vorm van een kitpatroon gekocht, hieraan zat een beugeltje waarmee je de vloeibare pakking kunt doseren, is erg makkelijk en geen geknoei meer met kwastjes en dergelijke. Weet alleen even het merk niet meer, kan wel even kijken vanavond.

Ja, zo'n bus heb ik ook staan, beetje blauw etiket. Werkt wel heel makkelijk. Bus ziet er zo uit:

31ajkvqe0ilss500.jpg

Maar die is minder goed dan die van Loctite hoor...en duurder...

ik heb ook z,n pakking er tussen gedaan toen dr tijd, opzich niet heel verkeerd. maar het is niet officeel wat de dealer er tussen had.

ik meen dat het origineel groen van kleur is, en is net ff wat beter als gewoon vloeibare pakking en wel te krijgen is bij de opel dealer.

gewoon wel er tussen doen, better safe than sorry. Als het toch lekt moet het er weer uit en moeten de kopbouten weer los en eigenlijk ook vervangen worden.

Je moet idd de groene hebben die is orgineel opel merk locktide.

Ik heb hem nog staan van uit de cih tijd toen was ie met een kwast zal nu wel tube systeem zijn. Als het hard wordt lijkt het op een kruk achtige pakking

Sent from my GT-I9001 using Tapatalk

@opelpower89 wrote:bij mij zit hij gewoon koud op elkaar zonder pakking

en geen problemen ermee

komt nog wel.... gaat geheid fout. :hmmz

maar idd ff bij de opel dealer een tubetje halen, handig ook met zon spuitmondje eraan!

Smurfensnot noemen wij t hier :jerry

even naar pd dokkum

daar hebben ze die wynns is super goedje heb ik al veel bokjes mee dicht gekit ;)

je vooraam is er trouwens heel uitgekomen :jerry :jerry

groeten arnold

Terug
Naar boven