• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

help luxe intrieurverlichting

astratjeg01hh

Post weinig
ik heb bij de bedo een luxe intrieurverlichting gehaald en wil dezen aansluiten op mijn astra g heb wel een extra stekkers liggen in mijn hemeltje maar kom er niet uit hoe ik hem moet aan sluiten mvg erik (ik weet dat er hier een how to voor is maar kan hem niet vinden)

Misschien is het wel makkelijk om er even een plaatje bij te zetten om welke luxe interieur verlicting het gaat aangezien er wel 5 verschillende types in omloop zijn.

Gr. Arjan

Inderdaad, en foto van de stekker en het interieur lampje is wel makkelijk.

als je een uit eenzelfde type G hebt, zou het alleen aanstekkeren wezen.

Willem

Terug
Naar boven