• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

HELP!! m'n vectra plukt me kaal

origineel gepost door D.J.R.

origineel gepost door Famempeters

D.J.R

het beetje koelvloeistof wat wegloopt is te verwaarlozen naderhand beetje bij vullen .

kijk veel van de opgenoemde dingen hoeven niet duur te zijn ..bijv beeld EGR EN STAPPENMOTOR EN GASKLEPHUIS schoonmaken kost tijd en is heel goed zelf te doen .

dan heb je de eerder genoemde temp senzor b€ 17

de lamda sone zo rond de €80

de map sensor zit ook rond de €80.

maar !!!!!!

als je daar zo niet aan begind :vertag inderdaad laat hem eerst maar uit lezen is bij dit wel het beste en laat de VOD een begroteing maken onderdelen en tijd los van elkaar niet van het kost €400 want dan weet je nog niks .

laat je ons even weten wat er uit komt :o

Bert

ja natuurlijk ik laat hem eerst eens uit lezen,dan laat ik het jullie weten wat het oorzaak is.

Gr Dirkjan

Ben bij de VOD geweest maar die zeggen dat het ook van alles kan zijn en uitlezen heeft geen nut wat het motor lampie brand niet.

Ga is even naar Jaap Smits bij ons in de buurt, die kunnen meer met uitlezen alleen zal dat wel wat kosten:vertag:vertag

Gr Dirkjan

Dan kan je het beste eens bij een Echte Opel Expert langsrijden, of iemand met een Tech2 of opcom

om sensorwaarden te controleren

de opel wil zijn centen zo wel verdienen ping ping, effe uitlezen auto weer buiten zetten en 4 uur zoekwerk rekenen.

hey djr,

lees dit alles net ff door,

wageningen ligt niet ver van zeist heb hier een opcom liggen als je wilt kan ik hem wel ff uitlezen voor je.

u2u me ff

origineel gepost door wim-v6

Dan kan je het beste eens bij een Echte Opel Expert langsrijden, of iemand met een Tech2 of opcom

om sensorwaarden te controleren

de opel wil zijn centen zo wel verdienen ping ping, effe uitlezen auto weer buiten zetten en 4 uur zoekwerk rekenen.

Ja zo doen ze bij ons nergens tijd voor en je word van het kasje naar de muur gestuurd.

Ik ga ff info vragen bij Jaap Smits in Ede daar ben ik met m'n kadettje 10 jaar geleden eens geweest.

Toen kosten het uitlezen en waardes controleren 400 gulden.

Maar daar pluizen ze hem helemaal uit.

Gr Dirkjan

Terug
Naar boven