• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Help me

@Senatorman wrote:@ Daruler ...WAAROM KAN IK GEEN AFBEELDING ALS ONDERSCHRIFT GEBRUIKEN

Omdat dat uit staat :sleeping

oh waarom dat dan?

@soepkiepe wrote:is dit forum nu voor de link geopent of word het inmiddels een beetje een herreniging van oude bekenden :P'

ja zeker sorry hoor :wub

ontopic maar weer

ook hier getekend

vind dit een hele goeie acti,ze mogen wel wat beter optreden tegen dierenmishandeling enz wat hier mee te maken heeft

ben zelf een voorstander van animale cops

en dan niet van die watjes zoals de nederlandse politie :thumb

ook hier getekend

vind dit een hele goeie acti,ze mogen wel wat beter optreden tegen dierenmishandeling enz wat hier mee te maken heeft

ben zelf een voorstander van animale cops

en dan niet van die watjes zoals de nederlandse politie :thumb

ik teken niet.

opzich is het een goed initiatief, ik ben zelf ook tegen dierenmishandeling. als je ziet hoe sommige mensen met huisdieren zoals honden en katten etc omgaan, maar ook met paarden en andere dieren, dat is gewoon schandalig.

maar ik kwam op die site al een paar keer de partij voor de dieren tegen, en als ik ergens op tegen ben dan is het wel op hun :puke

die lui doen niks anders dan zeuren over de domste dingen en proberen de boeren het leven zuur te maken. :thumbdown

ik teken niet.

opzich is het een goed initiatief, ik ben zelf ook tegen dierenmishandeling. als je ziet hoe sommige mensen met huisdieren zoals honden en katten etc omgaan, maar ook met paarden en andere dieren, dat is gewoon schandalig.

maar ik kwam op die site al een paar keer de partij voor de dieren tegen, en als ik ergens op tegen ben dan is het wel op hun :puke

die lui doen niks anders dan zeuren over de domste dingen en proberen de boeren het leven zuur te maken. :thumbdown

Voor zover ik het gelezen heb, haal ik eruit dat het gesteund word door patry voor de dieren, maar dat deze er hier niets mee te maken heeft.

Daarom steun ik deze actie, ben zelf ook geen fan party voor de dieren....

Voor zover ik het gelezen heb, haal ik eruit dat het gesteund word door patry voor de dieren, maar dat deze er hier niets mee te maken heeft.

Daarom steun ik deze actie, ben zelf ook geen fan party voor de dieren....

Terug
Naar boven