• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Help mijn man heeft een hobby: Opel corsa

dat kon dan nog wel eens leuke televisie opleveren: help mijn vrouw geeft te veel geld uit, ik denk dat ze je ogen eruit krabben:o:agent

Kijk regelmatig naar dit progamma, vrouwtje vind het ook leuk, maar denk dat de helft in scene is gezet en de andere helft eruit geknipt,

1 voordeel hebben wij met zijn alle dat wij niet meer in dit progamma komen, want ze willen telkens een nieuw onderwerp:P

origineel gepost door senatorman

Als je vrouw jouw hobby niet accepteert, heb je de verkeerde vrouw!

Ja idd, gewoon inruilen je vrouw voor een andere die het geen probleem vind of die het leuk vind. :P

Kanonne daar ga je toch geen tv programma voor inschakelen?! Ken die griet niet gewoon gaan afwassen?! :jerry

Dan mogen ze mij toch ook wel een keer gaan aanmelden voor dat programma.

Ik heb ook teveel (dure) hobbies: Beide Corsa's, Opel modellen verzamelen, computers, mobiele telefonie (waar ik ook nog een eigen bedrijfje in heb) en dan wil ik het ook og een gaan proberen met fotografie.

en dan werk ik ook nog eens gewoon overdag.

Nu scheelt het dan mn vriendin ook haar vrouwellijke hobbies (kleding, schoenen etc.)heeft en het niet erg vind dat ik zoveel hobbies heb.

origineel gepost door senatorman

Als je vrouw jouw hobby niet accepteert, heb je de verkeerde vrouw!

Dat is helemaal waar:thumbup:thumbup,

Groeten

Pfff, als mijn vriendin zoi ets zou zeggen dan stond dit ook onder mijn naam.

De vrouw zei: De opel eruit of ik eruit ,soms mis ik haar.

meestal is de opel hobby er al voor de vrouw komt toch... ik ben dr makkelijk in dan heb ik (als vriendin zijnde) dan pech gehad en er maar mee te leven..

helaas is t bij andersom en ben ik de opelgek hahaah

origineel gepost door JackM83

Dat is nu precies de reden dat ik nog vrijgezellig ben :jerry:jerry:jerry

goh jij ook al :P:P

Ik heb mijn vrouw gelijk duidelijk gemaakt, ik hoef niet te kiezen. Maar ze vindt het prima, ik en me hobby's....:agent:agent:agent

Ik heb er over gedacht BaasJ ook op te geven..

Maar ach, het houdt m van de straat. Daarbij is het best handig als je vent wat verstand van auto's heeft.

Gisteren mee geweest naar tuning night en was erg gezellig, stonden mooie auto's tussen!

En iemand ontmoet die mijn Corsa érg mooi gaat maken!

Ik klaag niet hoor, ik support 'my man' met zijn hobby!

Heerlijk als een man zichzelf bezig kan houden met iets, en vol enthousiasme erover kan praten.

Ik ga ook met plezier mee naar tuningevents en dergelijke.

Máááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááar

de man met hobby moet begrijpen dat het ook van belang is af en toe tijd te investeren met zn chicka.

manta is ook mijn hobbie

maar mijn gezin gaat voor

ken ze ook wel dikke bak en kids met afgetrapte schoenen das andere kant dan had ik ook een probleem thuis

heb mijn vriendin destyds gezegt dat zolang het niet tenkoste van haar of kids gaat ze niet moet zeuren

en moet eerlijk zeggen ze zeurt er nooit over

maar zeg er wel bij als je vriendin heb en kids kun je geen 7 dagen per week met je auto bezig zijn had je vrijgezel moeten blijven

En heeft de eigenaar er al iets over gezegt op dat forum?

Ben benieuwd en ga zeker kijken, dit komt volgens mij donderdag :D

Terug
Naar boven