• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Help mijn man heeft een hobby: Opel corsa

snap niet waar ze zich zo druk om maakt.. dat ze lekker gaat winkelen ofzo.. ze snapt niet eens waarom een auto overgespoten meot worden als er een met een sluetel oid langs/aan is geweest

ja je heb een hobby of je heb t niet mischien had hij zoiets van hij moet nu tocg gespoten worden laat ik t gelijk goed doen

bij mij thuis is het gelukkig niet zo erg maar als dan was toch ik de gene geweest waarvoor ze t programma hadden kunnen bellen mijn vriend ziet t als vervoersmiddel maar opel ja tis toch meer dan een hobby

al zal ik nooit mijn auto in een tent zetten en zelf buiten slapen...

dat ken ik nog van baarlo van vroeger zie ik dus niet zitten

t is gewoon een belahcelijk programma heb t laatst zitten kijken ton snapte ik wel dat zein grepen die man viel iedereen bijna aan met zijn helikopters ze konden niet eens normaal op de bank zitten...

@Senatorman ja kan ik me voorstellen wil niet weten wat voor schade je had kunnen hebben...

net even gekeken.

1: de bedragen die ze noemen,lachertje.ik,en met mij vele anderen hadden een hele mooie NIEUWE auto kunnen kopen van wat er in de hobby geinvesteerd is.

2: wat is er verkeerd aan dromen? ik wil ook ooit nog eens een harley,of een dikke amerikaanse oldtimer.

en tuurlijk,het is hobby,dus praat ik er ook veel over.

3: mijn auto meenemen? ik dacht het niet.knappe kerel die mij mijn corsa een weekend afneemt.

enigste waar ik me in kan vinden,is dat als je dingen afspreekt.en dan vooral zoiets als een bruiloft.je dat ook moet nakomen.of als er onvoorziene omstandigheden zijn,die opgelost moeten worden.

daar zou ik mijn hobby dan wel even voor aan de kant zetten.

Ook geweldig het commentaar van die muts:

"ik ga hem voor het blok zetten"

"Hij kreeg het gevoel voor het blok gezet te worden, en daarom is hij kwaad weg gereden"

"Ik wil een nieuwe auto, en daar moet dat en dat en dat en dat aan veranderd worden..."

:wtf:wtf, volgens mij weet ze zelf niet waar ze mee bezig is...

Ik zeg altijd maar zo, iedere gek zijn gebrek.

En als je niet met dat gebrek kunt leven, moet je op zoek naar een andere gek.

Weet wel dat mocht dat gochem hier voor de deur verschijnen, hij gelijk de deur uit vliegt.

En men vrouw erachteraan.

Als je de dingen op zon achterbakse manier moet gaan regelen, omdat je relatie zo niet werkt.

Wat voor waarde heeft die relatie dan nog????

ik heb t niet eens afgekeken,pfff wat een walgelijk programma.

En dat docerende toontje van die gast,alsof ie t allemaal zo goed weet.

Als ie bij mij aan de deur zou komen en zo tegen mij zou doen kan ie de rest van zn leven door een rietje eten!

Tis een leuke Corsa maar zo heel bijzonder nou ook weer niet,lijkt me dat die meid hem ook zonder dat programma voor het blok had kunnen zetten,t is immers haar huis!

1 oplossing................ Exit tooske....................

Dat je vrouw/vriendin je vraagt ietsje meer tijd met haar te besteden en je daar gehoor aan geeft, okee.

Maar die jongen heeft een goeie uitlaatklep, en zij is zo slim om dat niet te -kunnen- zien.

Als ze echt meer met hem wil doen kan ZIJ ook veranderen ;)

ach,kan een heel eind met je meekomen,een trouwerij kost een bak geld en je hebt er maar 1 keer wat aan.

En het duurst is dan nog iedereen te eten en te drinken geven.

maar ach,bij mij moest de te restaureren wagen de trouwauto worden,dus de Opel hobby maakte deel uit van de trouwerij.

Doet hij ook als ie slim is,alhoewel,trouwen in een gele Corsa:hmmz

mja net ook effe eerste stuk gezien op gemist

maar oke hij heeft hem laten spuiten maar dat was schijnbaar verzekering werk dus snap niet dat dat wijf daar zo om zeurde

dat wijf zal wel goed kunnen pijpen ofzo anders was ie vast al bij der weg geweest

@louwe, vergeet niet de trouwDVD, die je verplicht 38 keer moet zien omdat er telkens weer nieuwe visite komt kijken, en o wat issie leuk :P

origineel gepost door louwe 16 klepper

heb t ook maar ff gekeken omdat er hiero nogal

gereageerd werd:P

(normaal kijk ik zulke zooi niet)jaja.....

tjah t ging mischien wel wat ver met hem

dus dat daar wat in veranderd ok

maar de kans dat die zich nu in de schulden moet steken

om toch t geld voor die datum bij elkaar te krijgen

tjah weet niet of dat wel zoveel beter is:hmmz

c ker in deze tijden van financiele crises:o;)

n auto is mischien maar een auto

maar ik zie t verschil ook niet zo tussen getrouwd zijn

een niet getrouwd zijn:o:jerry:jerry

ik woon al lang zamen

en wij kunnen ook niet maar zo uit elkaar

(willen we ook niet)

trouwen heeft voor mij geen extra waarde

toch wel leuk hoor, zo`n eigen feestje :P

stop de centen dan maar in je auto

kun je er elke dag naar kijken

boek met trouw foto,s zie je nooit weer naar om:jerry:jerry

mee eens, heb hier ook ergens zo`n stoffig boek liggen

oe ben nu al benieuwd naar de reactie,s:jerry:jerry:jerry:jerry

mooi man :P

maar al die maffe progamma`s... :puke:puke:puke

dr zijn er zo`n boel van... het blok, eigen huis, help mijn man is klusser... noem maar op die meuk .... :puke:puke:puke:puke:puke:puke:puke:puke:puke:puke

origineel gepost door Ghanz

origineel gepost door louwe 16 klepper

heb t ook maar ff gekeken omdat er hiero nogal

gereageerd werd:P

(normaal kijk ik zulke zooi niet)jaja.....

tjah t ging mischien wel wat ver met hem

dus dat daar wat in veranderd ok

maar de kans dat die zich nu in de schulden moet steken

om toch t geld voor die datum bij elkaar te krijgen

tjah weet niet of dat wel zoveel beter is:hmmz

c ker in deze tijden van financiele crises:o;)

n auto is mischien maar een auto

maar ik zie t verschil ook niet zo tussen getrouwd zijn

een niet getrouwd zijn:o:jerry:jerry

ik woon al lang zamen

en wij kunnen ook niet maar zo uit elkaar

(willen we ook niet)

trouwen heeft voor mij geen extra waarde

toch wel leuk hoor, zo`n eigen feestje :P

stop de centen dan maar in je auto

kun je er elke dag naar kijken

boek met trouw foto,s zie je nooit weer naar om:jerry:jerry

mee eens, heb hier ook ergens zo`n stoffig boek liggen

oe ben nu al benieuwd naar de reactie,s:jerry:jerry:jerry:jerry

mooi man :P

maar al die maffe progamma`s... :puke:puke:puke

dr zijn er zo`n boel van... het blok, eigen huis, help mijn man is klusser... noem maar op die meuk .... :puke:puke:puke:puke:puke:puke:puke:puke:puke:puke

Geweldig toch die programma's over hoe erg vrouwen het hebben met hun man (misschien hadden ze beter pot geworden :P)

Ben eigenlijk wel aan het wachten op het programma:

"Help, mijn vrouw is shop verslaafde" :jerry

wij hebben het hier ook even gekeken, in sommige dingen kan ik haar wel begrijpen....alleen ik zou dat zelf oplossen, en niet met een camera erbij, hoeft een ander mij ook niet te flikken dat er ineens een cameraploeg op de stoep staat om wat dingen te regelen....

trouwen hoeft niet duur te zijn......wij hadden ook geen groot budget en zijn ook gewoon getrouwd 2 jaar geleden, het is maar net wat je zelf allemaal wil om aan andere te showen!!

Terug
Naar boven