• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

HELP!! Velgen passen niet!

ik las alleen de titel....

en ik dacht: HAHAHA SUKKEL :jerry

Dat, omdat er verschillende steekmaten e.d. zijn.

zoiets overkomt je 1 keer en nooit weer :D sorry voor mijn reactie, maar ik vond het wel even grappig -offtopic

ik las alleen de titel....

zoiets overkomt je 1 keer en nooit weer :D sorry voor mijn reactie, maar ik vond het wel even grappig -offtopic

@mercedesftw wrote:ik las alleen de titel....

bedankt voor je reactie

@mercedesftw wrote:ik las alleen de titel....

bedankt voor je reactie

of je laat je velg afdraaien (et en steek veranderen) is goedkoper als adaptors.

weet niet waar je vandaan komt maar ik ken 1 zaakje uit belgie waar ik zeer te spreken over ben.

http://www.crauwelsbanden.be/extraservice.html" onclick="window.open(this.href);return false;

ze kunnen de naaf van de velg dan iets opboren/frezen en de steekgaten of ruimer boren (raden ze wel af trouwens) hun raden aan om er nieuwe gaten naast te boren/frezen.

of je laat je velg afdraaien (et en steek veranderen) is goedkoper als adaptors.

weet niet waar je vandaan komt maar ik ken 1 zaakje uit belgie waar ik zeer te spreken over ben.

http://www.crauwelsbanden.be/extraservice.html" onclick="window.open(this.href);return false;

ze kunnen de naaf van de velg dan iets opboren/frezen en de steekgaten of ruimer boren (raden ze wel af trouwens) hun raden aan om er nieuwe gaten naast te boren/frezen.

@martklanderman wrote:Je velgen zijn dus 5x100, dit is niet te overbruggen met schuifbouten.

Je kunt dus adapters plaatsen, maar mijn advies is om de velgen weer in de verkoop te doen. Adapters kosten ook een vermogen dus dan ben je nog veel geld kwijt. En met adapters komen je velgen 15mm naar buiten.. Koop velgen die wel zo passen, lijkt mij een beter idee ;)

dat dus

jammer de bammer . . . miskoop

weer terug op Marktplaats en nieuwe velgen kopen.

weer een wijze les geleerd

@martklanderman wrote:Je velgen zijn dus 5x100, dit is niet te overbruggen met schuifbouten.

Je kunt dus adapters plaatsen, maar mijn advies is om de velgen weer in de verkoop te doen. Adapters kosten ook een vermogen dus dan ben je nog veel geld kwijt. En met adapters komen je velgen 15mm naar buiten.. Koop velgen die wel zo passen, lijkt mij een beter idee ;)

dat dus

@sw_reijnders wrote:@martklanderman wrote:Je velgen zijn dus 5x100, dit is niet te overbruggen met schuifbouten.

dat dus

Idd!!

Ik bedank jullie allemaal voor de moeite en voor jullie snelle reactie's!!

Nu weet ik ook meer over de velgen en heb mijn lesje ook goed geleerd.

Hoop dat ze z.s.m. verkocht worden

Advertentie op marktplaats geplaatst:

http://link.marktplaats.nl/547886689" onclick="window.open(this.href);return false;

@sw_reijnders wrote:@martklanderman wrote:Je velgen zijn dus 5x100, dit is niet te overbruggen met schuifbouten.

dat dus

Idd!!

Ik bedank jullie allemaal voor de moeite en voor jullie snelle reactie's!!

Nu weet ik ook meer over de velgen en heb mijn lesje ook goed geleerd.

Hoop dat ze z.s.m. verkocht worden

Advertentie op marktplaats geplaatst:

http://link.marktplaats.nl/547886689" onclick="window.open(this.href);return false;

Terug
Naar boven