• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

HELP!? Versterker gaat niet meer uit??

Ik heb 2 uur geleden even de remote kabel nagemeten.. deze krijgt wel op de juiste momenten stroom (12v) en alles deed het dus ineens prima en het powerlampje ging weer uit en aan.. dacht ik.. ik ging net dus nog even kijken stond ie weer aan!!

Bedankt voor jullie duidelijke info,

dus als ik het goed begrijp heb ik dus deze opties:

of een schakelaar tussen de pluskabel zetten

of een zogenaamde transistor maken

of wegbrengen voor een dure reparatie

als jullie nog adviezen hebben hoor ik dit graag

gr

mijn laatste advies,

vraag eens aan xanquezer of hij tijd heeft en wat het eventueel zou kosten.

repareren die handel, kost misschien geld maar het eind resultaat is mooier dan wat ik voorstelde.

als je geen of weinig geld hebt dan misschien toch de (relais oplossing) maar onthoud wel, de versterker is niet helemaal goed meer dus knoeien met mijn schema maakt het geheel er niet beter op.

xanquezer

heeft er duidelijk ff meer verstand van dan ik dus stuur hem even een priveetje :)

Mij maakt het niet uit ;)

Heb wel weer een avondje rustig werk :)

We zijn hier om van elkaar te leren nietwaar? :thumb

Thnx voor je bericht(en) Seccondbest

ja het is een optie maar wel een die als gevaar heeft dat JIJ als bestuurder vergeet om de schakelaar op UIT te zetten lol.

en wat nou als ik een schakelaar pak met ledje dan zie ik altijd of ie aan of uit is haha. is wel de makkelijkste en goedkoopste oplossing lijkt mij.

gr

@AK-tuning wrote:Het probleem is dat ik dan moet afreizen naar amsterdam:P

maar een schakelaar in de + kabel is ook een optie toch?

gr

Waar kom jij vandaan?

ik ben en woon nu in nijmegen!

gr

Je bent aan het meten geweest en alles werkte. Later was het probleem terug. Heb je toen ook gemeten of er 12 volt op de remote staat?

Terug
Naar boven