• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

help! voedingskabel trekken

[rquote=1858210&tid=141505&author=groenetijger]Een skonne dynamoruis / fluittoon die op je toerental mee gaat.[/rquote]

Kennis van mij vertelde dit ooit met een Golf 3 VR6 gehad te hebben en bij het aanzetten van het knipperlicht nogal 'lompe' knallen van de 'tik/tak' via de subwhofer kwamen :D

[rquote=1858210&tid=141505&author=groenetijger]Een skonne dynamoruis / fluittoon die op je toerental mee gaat.[/rquote]

Kennis van mij vertelde dit ooit met een Golf 3 VR6 gehad te hebben en bij het aanzetten van het knipperlicht nogal 'lompe' knallen van de 'tik/tak' via de subwhofer kwamen :D

als me xenon aanstaat stoort die wel op me radio (fm transmiter van de iphone)

en me zenderbereik gaat iets naar beneden..

wat kan ik daaraan doen dan? (zit gewoon op de originele licht stekker aangesloten)

als me xenon aanstaat stoort die wel op me radio (fm transmiter van de iphone)

en me zenderbereik gaat iets naar beneden..

wat kan ik daaraan doen dan? (zit gewoon op de originele licht stekker aangesloten)

Ik heb ook wel van alles mee horen zoemen en klikken.. Voornamelijk in golfjes overigens.. :)

ruitenwissers, knipperlichten, en natuurlijk je toerental. Heerlijk! :P

Gewoon doen zoals hierboven wordt gezegd!

Dus je hebt een fm transmitter die je iphone op je speakers laat horen?

Die willen wel eens rare dingen oppikken inderdaad. kan je geen andere frequentie kiezen?

Ik heb ook wel van alles mee horen zoemen en klikken.. Voornamelijk in golfjes overigens.. :)

ruitenwissers, knipperlichten, en natuurlijk je toerental. Heerlijk! :P

Gewoon doen zoals hierboven wordt gezegd!

Dus je hebt een fm transmitter die je iphone op je speakers laat horen?

Die willen wel eens rare dingen oppikken inderdaad. kan je geen andere frequentie kiezen?

tot de 98.00FM heb ik vrijwel geen last als de Xenon aanstaat..

boven de 98.00FM heb ik flink verlies op sommige plekken..

moet wel zeggen dat in de stad ik geen verlies heb op signaal

en in een dorp e.d. wel.. maar dat heb ik altijd wel normaal bereik

met de xenon uit..

de FM trans zit in de aansteker en die zend een FM signaal

naar de radio.. daar hoor ik dan wel de knipperlichten

heel lichtjes op en ook de toerental als de radio op 35 staat (50MAX)

en dit is dan ook met de xenon aan.. xenon uit heb ik nergens last van..

tot de 98.00FM heb ik vrijwel geen last als de Xenon aanstaat..

boven de 98.00FM heb ik flink verlies op sommige plekken..

moet wel zeggen dat in de stad ik geen verlies heb op signaal

en in een dorp e.d. wel.. maar dat heb ik altijd wel normaal bereik

met de xenon uit..

de FM trans zit in de aansteker en die zend een FM signaal

naar de radio.. daar hoor ik dan wel de knipperlichten

heel lichtjes op en ook de toerental als de radio op 35 staat (50MAX)

en dit is dan ook met de xenon aan.. xenon uit heb ik nergens last van..

heb me kabels van me subwoofer ook gewoon vanaf accu naar binne gedaan alles gewoon bij elkaar via deurlijsten achter de riemspanner door komt tie uit dat klepje in me achterbak geen last van storing vond het zo aleen werk genoeg om het naar achter te leggen via die deurlijsten dus ga het niet apart leggen dan moet je alles dubbel doen :P en t werkt en er stoort nix dus tis mijn wel goed :D

heb me kabels van me subwoofer ook gewoon vanaf accu naar binne gedaan alles gewoon bij elkaar via deurlijsten achter de riemspanner door komt tie uit dat klepje in me achterbak geen last van storing vond het zo aleen werk genoeg om het naar achter te leggen via die deurlijsten dus ga het niet apart leggen dan moet je alles dubbel doen :P en t werkt en er stoort nix dus tis mijn wel goed :D

[rquote=1861384&tid=141505&author=DennisOprins]heb me kabels van me subwoofer ook gewoon vanaf accu naar binne gedaan alles gewoon bij elkaar via deurlijsten achter de riemspanner door komt tie uit dat klepje in me achterbak geen last van storing vond het zo aleen werk genoeg om het naar achter te leggen via die deurlijsten dus ga het niet apart leggen dan moet je alles dubbel doen :P en t werkt en er stoort nix dus tis mijn wel goed :D [/rquote]

hoop voor je dat t zo blijft.

[rquote=1861384&tid=141505&author=DennisOprins]heb me kabels van me subwoofer ook gewoon vanaf accu naar binne gedaan alles gewoon bij elkaar via deurlijsten achter de riemspanner door komt tie uit dat klepje in me achterbak geen last van storing vond het zo aleen werk genoeg om het naar achter te leggen via die deurlijsten dus ga het niet apart leggen dan moet je alles dubbel doen :P en t werkt en er stoort nix dus tis mijn wel goed :D [/rquote]

hoop voor je dat t zo blijft.

Terug
Naar boven