• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Help wanted!!!!

zois

Lid
Hallo wie kan me helpen?

Mijn vriend is naar zijn werk en heeft de autosleutels op het contact laten steken en de deuren dicht gemept :angel

en ik ben thuis maar heb geen auto om de reservesleutel te brengen.

Is er een manier waar je makkelijk een corsa B open krijgt ( zonder cv) en liefst zonder schade?

Bedankt!

met ijzerdraad of metalen ouderwetse klerenhanger verbuigen en via het raam of de deur sponning .

met ijzerdraad of metalen ouderwetse klerenhanger verbuigen en via het raam of de deur sponning .

By de golfje was het altyd wel mogelyk met een andere vw sleutel een deur open te krygen.. ik denk dat als je 5 sleutels van zelfde tyd opels zou proberen er wel een deur open gaat :)

Opels zoeken in de omgeving dus! De truc mt het kussentje kan wel voor verbogen raamsponningen in de deur zorgen.

By de golfje was het altyd wel mogelyk met een andere vw sleutel een deur open te krygen.. ik denk dat als je 5 sleutels van zelfde tyd opels zou proberen er wel een deur open gaat :)

Opels zoeken in de omgeving dus! De truc mt het kussentje kan wel voor verbogen raamsponningen in de deur zorgen.

oja ik zie het, ff over heen gelezen.

tsja hopen dat de kofferbak dan open is ;)

anders zal ik het ook niet weten, ja raam in gooien maja dan heb je schade.

oja ik zie het, ff over heen gelezen.

tsja hopen dat de kofferbak dan open is ;)

anders zal ik het ook niet weten, ja raam in gooien maja dan heb je schade.

@soepkiepe wrote:die filmpjes met die tennisbal zijn nep hahaha

staat iemand achter met een afstandsbediening.

ma je hebt geen auto om er heen te gaan, en ook niemand in de buurt die met je mee kan? dat lijtk me toch de beste oplossing, je kan misschien wel een kier tussen de deur maken maar met wat pech blijft het zichtbaar.

anders pak je de trein of bus ;)

zoals ik begrijp is het dus een cv.. zit de kofferbak er ook bij op? misschien dat die dan nog los is

Nee, ze heeft beschreven dat het een Corsa B is zonder cv.

ma je hebt geen auto om er heen te gaan, en ook niemand in de buurt die met je mee kan? dat lijtk me toch de beste oplossing, je kan misschien wel een kier tussen de deur maken maar met wat pech blijft het zichtbaar.

zoals ik begrijp is het dus een cv.. zit de kofferbak er ook bij op? misschien dat die dan nog los is

Nee, ze heeft beschreven dat het een Corsa B is zonder cv.

die filmpjes met die tennisbal zijn nep hahaha

die filmpjes met die tennisbal zijn nep hahaha

ik heb de anwb wel eens een wigje tussen een deur sponning zien steken (taartpuntje) en daar dan een opblaaskussentje tussen zodat je een klein kiertje maakt waar je met iets naar binnen kan om de deur te ontgrendelen of het raam open te draaien.

ik heb de anwb wel eens een wigje tussen een deur sponning zien steken (taartpuntje) en daar dan een opblaaskussentje tussen zodat je een klein kiertje maakt waar je met iets naar binnen kan om de deur te ontgrendelen of het raam open te draaien.

Dankje voor de tip! Is er alleen een manier om hem open te krijgen met iets uit de dagelijkse omgeving? Want denk niet dat hij zoiets in zijn zak heeft zitten :D

Dankje voor de tip! Is er alleen een manier om hem open te krijgen met iets uit de dagelijkse omgeving? Want denk niet dat hij zoiets in zijn zak heeft zitten :D

dat filmpje is miss nep maar het gebeurt/kan zeker, ben ook geen autodief dus heb er de balle verstand van:P

is het trouwens als gelukt ?

Terug
Naar boven