Mensen! Opel fanaten! Astra friekies
,
Luister, ik heb een serrieus probleem, ik wil m'n babe een beetje omknappen en die dingen.
Maar vandaag dacht ik laat ik het blok eens schoonmaken ( ik heb een lekke kleppendeksel Pakking)
Maar nu zei iemand dat ik een lekke koppaking heb (en gaf mij het advies om te kijken of er een mayo kleur aan m'n olie dop was te zien maar bij m'n doppen is het geen mayo kleur enz (zie foto's)
Olie niveau:
(is aan de hoge kant dat weet ik (auto staat scheef))
Olie Dop:
geen vieze kleuren te zien...
koel water (staat nog hoog 1 keer bijegevuld en vervangen)
Het is nog water water (geen drap) bijdoway m'n olie is echt olie en niet dik of te dun.
Lekke kleppendeksel pakking (naja zweet)
Ik weet niet wat dit is maar het zit onder m'n bougies:
Ook schoon gemaakt (zat heel veel troep op)
Onderkant van m'n motor..? Help?
(lekt niet op de grond!)
Hopelijk helpen jullie mij snel..
Heb ik een lekke koppaking & of andere grapjes?? Zoja wat gaat het mij kosten? Zo nee!? Bedankt
Tony,
Luister, ik heb een serrieus probleem, ik wil m'n babe een beetje omknappen en die dingen.
Maar vandaag dacht ik laat ik het blok eens schoonmaken ( ik heb een lekke kleppendeksel Pakking)
Maar nu zei iemand dat ik een lekke koppaking heb (en gaf mij het advies om te kijken of er een mayo kleur aan m'n olie dop was te zien maar bij m'n doppen is het geen mayo kleur enz (zie foto's)
Olie niveau:
(is aan de hoge kant dat weet ik (auto staat scheef))
Olie Dop:
geen vieze kleuren te zien...
koel water (staat nog hoog 1 keer bijegevuld en vervangen)
Het is nog water water (geen drap) bijdoway m'n olie is echt olie en niet dik of te dun.
Lekke kleppendeksel pakking (naja zweet)
Ik weet niet wat dit is maar het zit onder m'n bougies:
Ook schoon gemaakt (zat heel veel troep op)
Onderkant van m'n motor..? Help?
(lekt niet op de grond!)
Hopelijk helpen jullie mij snel..
Heb ik een lekke koppaking & of andere grapjes?? Zoja wat gaat het mij kosten? Zo nee!? Bedankt
Tony,