• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Hemeltje met dakraampje?

Ik heb een vraag!

Ik heb mijn kadett E gekocht zonder hemeltje. Nu kan ik nergens een hemeltje vinden met een open dakje. Is het te doen om van uit een normaal hemeltje een gat te snijden voor het open dakje?

Of weet iemand een hemeltje met open dak te liggen?

Alvast bedankt!

Schaar%2002.jpg

:P

[rquote=1859979&tid=141942&author=Paullus]
Schaar%2002.jpg

:P[/rquote]

hahahahahahahahaha, leuke reactie :D:D:D

Nee, zonder gekheid, het kan wel maar dan moet je verdomd goed meten hoe en wat.

Ik heb 2 jaar terug mijn hemeltje van mijn Astra F vernieuwd want de bekleding liet los. ik heb 1 gehaald van de sloop. heb toen de oude eruit gehaald en op de nieuwe gelegd, het gat overtrekken zeg maar en klaar is Rik. Dan is het een stuk makkelijker. Bij de sloop kosten ze ongeveer E 50.

maar jij hebt geen hemeltje dus je hebt het wat moeilijker.....

Ik wens je success hiermee.........

Rik

[rquote=1859979&tid=141942&author=Paullus]
Schaar%2002.jpg

:P[/rquote]

hahahahahahahahaha, leuke reactie :D:D:D

Nee, zonder gekheid, het kan wel maar dan moet je verdomd goed meten hoe en wat.

Ik heb 2 jaar terug mijn hemeltje van mijn Astra F vernieuwd want de bekleding liet los. ik heb 1 gehaald van de sloop. heb toen de oude eruit gehaald en op de nieuwe gelegd, het gat overtrekken zeg maar en klaar is Rik. Dan is het een stuk makkelijker. Bij de sloop kosten ze ongeveer E 50.

maar jij hebt geen hemeltje dus je hebt het wat moeilijker.....

Ik wens je success hiermee.........

Rik

Je kan om je meet resultaten te bevestigen het dakraam voorzien van 'verf' of 'krijt' of iets wat afgeeft... En dan het hemeltje wat je wilt plaatsen er tegenaandrukken op de juiste positie :)

Dan kan je beetje vergelijken met de positie van 't raam en je resultaten :)

Je kan om je meet resultaten te bevestigen het dakraam voorzien van 'verf' of 'krijt' of iets wat afgeeft... En dan het hemeltje wat je wilt plaatsen er tegenaandrukken op de juiste positie :)

Dan kan je beetje vergelijken met de positie van 't raam en je resultaten :)

[rquote=1862426&tid=141942&author=stellema]Volgens mij is een hemel voor het type met origineel open dak ook lager hoor , dus gaat dit niet werken [/rquote]

volgens mij is hij ook lager

[rquote=1862426&tid=141942&author=stellema]Volgens mij is een hemel voor het type met origineel open dak ook lager hoor , dus gaat dit niet werken [/rquote]

volgens mij is hij ook lager

Terug
Naar boven