• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

hendel stoel astra h + lendesteun inbouwen

Spacejam

Woont hier bijna
Weet iemand misschien waarvoor deze hendel is bij een astra h:

Naamloos.jpg

Ja ik weet eindelijk iets :jerry

Het heeft met comfort pack te maken

De gehele stoel kantelt iets naar achter (blijft wel in de zelfde hoek) daardoor geeft de zitting meer steun onder je benen.

fijne gadget

Ja ik weet eindelijk iets :jerry

Het heeft met comfort pack te maken

De gehele stoel kantelt iets naar achter (blijft wel in de zelfde hoek) daardoor geeft de zitting meer steun onder je benen.

fijne gadget

ah oke, heeft dat comfort pakket ook altijd aan beide kanten een hoogteverstelling en lende steun verstelling?

ah oke, heeft dat comfort pakket ook altijd aan beide kanten een hoogteverstelling en lende steun verstelling?

Weet ik niet, ik zie wel dat dit de passagierstoel is en dat is dan als het goed is Comfort pack 2

weet alleen niet of er dan ook lende en hoogte bij zit :hmmz ik ga zo even kijken hihi

ik weet niet wat ik heb ieder geval geen lende en hoogte bij de passagier (geloof ik )

word vervolgd

Weet ik niet, ik zie wel dat dit de passagierstoel is en dat is dan als het goed is Comfort pack 2

weet alleen niet of er dan ook lende en hoogte bij zit :hmmz ik ga zo even kijken hihi

ik weet niet wat ik heb ieder geval geen lende en hoogte bij de passagier (geloof ik )

word vervolgd

Ik heb bij mij even gekeken

bij de passagier heb ik deze handel ( voor het kantelen ) niet alleen hoogte

Ik zie bij jou ook de hoogte handel op de foto kan ik geen lendeknop zien

Ik heb bij mij even gekeken

bij de passagier heb ik deze handel ( voor het kantelen ) niet alleen hoogte

Ik zie bij jou ook de hoogte handel op de foto kan ik geen lendeknop zien

Dit heb ik uit de Astra brochure

Seat Comfort pakket 1 AH4 O O € 137 € 37 € 200

Zesvoudig verstelbare bestuurdersstoel met lendensteun

Seat Comfort pakket 2 PHN1 - O € 307 € 84 € 450

I.c.m. Lederen bekleding - O € 171 € 47 € 250

Zesvoudig verstelbare bestuurders- en passagiersstoel met lendensteun

Actieve hoofdsteunen

Dit heb ik uit de Astra brochure

Seat Comfort pakket 1 AH4 O O € 137 € 37 € 200

Zesvoudig verstelbare bestuurdersstoel met lendensteun

Seat Comfort pakket 2 PHN1 - O € 307 € 84 € 450

I.c.m. Lederen bekleding - O € 171 € 47 € 250

Zesvoudig verstelbare bestuurders- en passagiersstoel met lendensteun

Actieve hoofdsteunen

Het het overigens een stoel van een engelse auto dus alles is tegenover gesteld. Heb je die brochure als pdf?

Het het overigens een stoel van een engelse auto dus alles is tegenover gesteld. Heb je die brochure als pdf?

@Spacejam wrote:Het het overigens een stoel van een engelse auto dus alles is tegenover gesteld. Heb je die brochure als pdf?

Als je engels over gaat bouwen

moet je volgens mij seat pack 2 hebben dan heb je er hier als voertuigberijder wat aan

@Spacejam wrote:Het het overigens een stoel van een engelse auto dus alles is tegenover gesteld. Heb je die brochure als pdf?

Als je engels over gaat bouwen

moet je volgens mij seat pack 2 hebben dan heb je er hier als voertuigberijder wat aan

Ik denk het ook inderdaad, maar volgens mij heeft het set wat ik op het oog heb dat niet. Misschien dat het een optie is om de huidige hoogte verstelling over te bouwen.

Ik denk het ook inderdaad, maar volgens mij heeft het set wat ik op het oog heb dat niet. Misschien dat het een optie is om de huidige hoogte verstelling over te bouwen.

Terug
Naar boven