henk 400rr
Woont hier bijna
Verder met de Celica, ondertussen zijn er wat onderdelen binnengekomen, dus de afbouwperiode breekt aan, de speciale spanrol van Fenn Motorsport is binnen gekomen en ook het tandwielkastje voor de stuurinrichting welke als ik hem goed monteer voor minder slagen aan het stuur moet zorgen om de bocht om te komen.
Ook de nieuwe radiateur is binnen en de meeste stickers die er (voorlopig) opkomen liggen klaar om uitgesneden te worden.
Bedrading is inmiddels klaar, dus het dashboard zit weer in elkaar en alle randzaken, helmennet (op de foto die hele grote BH formaat cup-P) , kaartleeslamp,..etc.. die erbij horen hangen mooi op z'n plek.
Allemaal detailwerk, geen grote zaken, maar wel belangrijk.
Aankomende week een nieuwe uitdaging, kijken of ik de tandwielkast kwijt kan en de stuurinrichting zo min mogelijk hoef te veranderen.
Ook de nieuwe radiateur is binnen en de meeste stickers die er (voorlopig) opkomen liggen klaar om uitgesneden te worden.
Bedrading is inmiddels klaar, dus het dashboard zit weer in elkaar en alle randzaken, helmennet (op de foto die hele grote BH formaat cup-P) , kaartleeslamp,..etc.. die erbij horen hangen mooi op z'n plek.
Allemaal detailwerk, geen grote zaken, maar wel belangrijk.
Aankomende week een nieuwe uitdaging, kijken of ik de tandwielkast kwijt kan en de stuurinrichting zo min mogelijk hoef te veranderen.