• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Henk-400 diverse projecten

Bedankt :thumb

Deze week nog even wat kleine zaken afgemaakt, de motorkap zit er op en dan is vandaag de dag aangebroken dat de auto (wederom) naar een andere locatie gaat, dit heeft ook te maken met de planning voor volgend jaar en het feit dat ik maar 1 ruimte heb waar ik de werkzaamheden kan doen, de rest is puur opslag.

Al met al dus even opruiming voor de feestdagen, en voor 2014 even een losse planning, maar zeker is dat er wel wat gaat gebeuren, ook op rallygebied.

Maar voorlopig even de laatste foto's van deze Manta.

580575_270771799741489_827256054_n.jpg

1533763_270771833074819_813838859_n.jpg

1510433_270771869741482_1561842103_n.jpg

De Manta staat weer op het thuisfront, dit allemaal ter voorbereiding van de rally in België a.s., de voorbereidingen zijn inmiddels van start, veel hoeft er niet aan de wagen te gebeuren, maar wel veel andere zaken die even de aandacht nodig hebben.

We hebben ons namelijk ingeschreven voor Rally Boucle de Spa welke op 15 februari plaats gaat vinden, dit is mede mogelijk gemaakt door een aantal sponsoren:

Nelissen Steenfabrieken

RWK keukens

BTOS gevelliften

Corporate Match

Achterasrevisie.nl

Manta400.com

Manta400.nl

Hessel Motors

Postma Motorsport

Pro-Racing

Dutch Power Trading

en Postma Motorsport

1509955_275977335887602_1707513296_n.jpg

Nieuw winterrubber is inmiddels ook aangeschaft.

379726_275977412554261_594374137_n.jpg

Omdat de rally meestal plaats vindt in winterse omstandigheden is er inmiddels een kachel in gebouwd.

1497650_278922085593127_276225267_n.jpg

Wij gaan dit jaar los met een andere wagen:

1526626_275936905891645_464950116_n.jpg

Planning is eerst testen, beetje wegwijs worden met de wagen, verbeterpunten bekijken, daarna zien we wel.

dacht ik,, omdat ik iemand ken die een toyopet 4x4 uit engelland heeft gehaald en hem hier om heeft laten bouwen ,was ook een rally wagen vandaar

die van hem ook!! alleen de besturing is toen van rechts naar links gegaan en de bekabeling is allemaal verandert en aangepast ,heeft hem veel geld gekost :-)

Dat geloof ik best, het is een redelijk intensief werkje en dan de onderdelen nog, zo'n Toyota zit vol met bedrading en andere zaken die blijkbaar ook weer hun nut hebben ;)

Die ken ik niet denk ik, weet wel dat er een rode vorig jaar reed en dat er met Wimedo eentje in de Castrol kleuren rondrijd, zou ook rallyklaar moeten zijn.

Kan zijn dat het dezelfde is, vlgs mij kwam die vorig jaar pas met die auto op het Midlands circuit.

zou kunnen hoor , ik ben er al ruim een jaar niet geweest , ik kom er altijd voor m,n 4x4 onderdelen ,en hij zit in de export auto,s vandaar

Verkocht voor €75.000?

Blijft de auto wel in NL? Af en toe nog te zien op de rally-paden?

Want ik heb helaas nog geen mooie actiefoto van deze kunnen maken ;)

Terug
Naar boven