• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Herintroductie na 4 jaar, toch weer een Opel? (Update: toch weer een Opel!)

GooneyBird

Post weleens wat
Hallo allen, daar ben ik weer. :)

Mijn naam is Thomas, inmiddels woonachtig in Flevoland. Zo'n 4 jaar geleden mijn Astra G moeten verkopen omdat ik voor m'n werk ineens heel veel meer kilometers ging maken, en een benzine-Astra met toen al 190.000 erop toch niet zo geschikt was.

Dit vond ik heel jammer, die Astra is een van de fijnste auto's die ik gehad heb. Mijn vrouw (toen nog vriendin) had een Tigra A, en allebei kijken we met veel plezier terug op die auto's.

In de daarop volgende jaren een paar auto's gehad, en deze om verscheidene redenen weer verkocht. Nu heb ik een Fiat Panda 100HP, die helaas toch niet geschikt blijkt voor wat we er mee willen. We zoeken iets met wat meer ruimte en comfort, en zo toch weer terug bij Opel gekomen. (We gaan zaterdag kijken bij een hele mooie Omega B2 V6 sedan)

Ik heb overigens nog wat vraagjes over die auto, maar die plaats ik wel in het relevante sub-forum. Leuk om weer eventjes terug te zijn! :)

Kleine update van mijn kant, het is toch een Opel geworden! Wij zijn sinds gister de trotse eigenaar van een '07 Vectra C GTS met een 1.8. De Omega werd toch te duur, en de paar andere auto's waar we naar hebben gekeken werden m ook niet. (Er ging er 1tje faliekant kapot tijdens de proefrit en hobbelde in noodloop terug naar de dealer!)

Plaatje bij t praatje:
IMG_1785.jpg

Ik zal wat meer foto's van de auto in het Vectra-gedeelte zetten.

Terug
Naar boven