• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het aansluiten van een navigatie met bluetooth

pjotter

Post vaak
Zoek de aansluitmogelijkheden om een navigatie met bluetooth aan te sluiten op mijn opel astra sporttourer bj 2011

heb wat afbeeldingen toegevoegd van de steker op mijn module , antenne voor radio ontvangst antenne voor gps

usb aansluiting ook zit er nog een blauwe connector deze zit aangesloten tussen het display en de dvd module waar

de steker van de bluetooth wordt aan gesloten op de module is mij niet helemaal duidelijk weet niet of iemand mij

dit kan verduidelijken :D alvast bedankt

zUPD6pC.gif
DKwgnyb.jpg
fiZAVNR
GQh7PqQ.png

pjotter wrote:
Zoek de aansluitmogelijkheden om een navigatie met bluetooth aan te sluiten op mijn opel astra sporttourer bj 2011

heb wat afbeeldingen toegevoegd van de steker op mijn module , antenne voor radio ontvangst antenne voor gps

usb aansluiting ook zit er nog een blauwe connector deze zit aangesloten tussen het display en de dvd module waar

de steker van de bluetooth wordt aan gesloten op de module is mij niet helemaal duidelijk weet niet of iemand mij

dit kan verduidelijken :D alvast bedankt Hier nog enkele afbeeldingen van de steker die achter in de navigatie modulle weet of iemand hiervan een schema of codering bezit en de aansluit mogelijkheden achter op de navigatie module

QquZ9Z4.jpg

F1f2GPS.jpg

Het project is niet afgemaakt ivm aankoop andere opel wilde mijn CD30 vervangen voor een andere navigatie met bluetooth module

heb nog wel aansluitschema van een CD 30 gevonden

4wykjz76vigkx6ki9c25s4nhaz7o0qae.jpg

Terug
Naar boven