• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

het ascona 400 topic

asci 2000

Post weinig
misschien is hij hier al eens vaker voorbij gekomen

maar dit schijnt de eerste straatversie te zijn

volgens de eigenaar , hij staat bij de opeldealer in bigge

sauerland.supermooi exemplaar:wub:wub:wub:wub

02072008087.jpg

02072008089.jpg

HPIM1966.jpg

02072008097.jpg

HPIM1974.jpg

02072008094.jpg

ja klopt piet. eigenaar wil hem niet kwijt

iemand uit engeland wou hem ruilen tegen een nieuwe

mercedes twv 60000.00 euries of 55000.00 contant.

:O zo dat is niet mis dan,maar ik zou de eigenaar geen ongelijk geven ,als je zo'n auto hebt staan ben je goed gek als je hem weg doet

mooie asci zie ze alleen liever breed:) maar deze mag er ook zijn mooi stoeltje alleen dat wil wel beteknen dat er weer 1 stoel naar de klote is

ah ok,ja dat wist ik niet:) doe mij maar 20 m ff m'n banken thuis verbouwen nu de tijd voor denk dat m'n vriendin terug is uit eht ziekenhuis dat ze terug kan ivm hart aanval:P

Stof is nog nieuw leverbaar, al is het niet die stof van toendertijd, dat mag niet want er zit patentrecht op en Opel houd altijd de patenten en geeft niks vrij.

Maar een vergelijkbare stof is wel degelijk nieuw te koop.

Bij sommige Recaro's kun je ook de leuning en zitting los eruit halen.

Heb de stoelen van mijn broer gewisseld, ene was de wang slecht en de andere de zitting. of was het andersom. :hmmz

Ja, ik had stoelen met zwarte zijkanten en met grijze zijkanten...

Dus hebben de grijze nieuwe zitting en leuning in de zwarte stoelen gezet (die zitten nu in de Ascona) en de paarse oude in de grijze stoelen gezet. (Deze heb ik verkocht) :afro

Hallo de maten weet ik niet maar heb wel de kleurnummers

Geel is peugot P1403

silver is GM85/15T

antrazit GM A85/15

Wit OP452L

Hopelijk kan je hier iets mee doen.

De auto van Robert Keil, er is ook een Nederlander met zowat dezelfde auto Robert(?) Bierman, dat is weer een ex-rally wagen ooit gebouwd door Otterlander.

Maar dit is een mooie bak :thumbup

Terug
Naar boven