• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het Groot Internationaal Opeltreffen 21 & 22 April 2012

Opeltreffen

Post weinig
Hierbij willen we jullie weer van harte uitnodigen voor het Groot internationaal Opel treffen (Dronten, Nederland)!

Na het enorme succes van het groot internationaal Opel-Treffen 2011, met tegen de 600 bezoekers, willen wij u graag laten weten dat wij weer terug zijn in 2012! Komend jaar kunt u niet één dag, maar zelfs twee dagen genieten van een prachtig evenement.

Op 21 & 22 april 2012 is iedereen welkom om dit prachtige evenement met verschillende activiteiten te bezoeken. Ook dit jaar is het weer een internationaal treffen waarbij Opel liefhebbers uit heel Europa aanwezig zullen. Net als vorig jaar hopen we weer de hele Opel geschiedenis te mogen ontvangen, van de oudste oldtimer tot de nieuwste Opel.

Wat kunt u weer van ons verwachten:

-Opel liefhebbers uit heel Europa

-Een grote onderdelenmarkt voor zowel particuliere als zakelijke verkopers (voor alle Opel / auto gerelateerde zaken)

-Een verrassende toertocht door het prachtige Flevolandse landschap

-De mooiste Opels

-Goede catering en live muziek

-Twee fantastische dagen

Het main event zal op zondag plaatsvinden, zaterdag is een gezellige inloopdag voor zondag.

Om deze prachtige autoshow bij te wonen als bezoeker kunt u zich nu alvast aanmelden via de knop Aanmelden, op http://www.opeltreffen.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.

Het voordeel van vooruit aanmelden is dat u bij aankomst gratis consumptiebonnen ontvangt voor een heerlijk bakje koffie of thee en cake!

Ook als u een impressie wilt zien van hoe voorgaande edities waren, kunt u op http://www.opeltreffen.nl" onclick="window.open(this.href);return false; terecht voor foto's en videos.

We hopen jullie te mogen verwelkomen op 21 & 22 april 2012!

http://www.opeltreffen.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

info@opeltreffen.nl

@bassie16V wrote:Begint het zaterdag dan pas om 16:00 uur?

Of is het gewoon de hele dag??

Zaterdag begint het inderdaad pas om 16:00. Het is echt meer een rustige aankomstdag voor de mensen die van ver komen, zodat het voor die mensen ook aantrekkelijk is. We gaan nog voor een programma zorgen voor de zaterdag, er zal in ieder geval al gewoon catering zijn. De rest van het programma maken we zo snel mogelijk bekend ;) Maar gezien de aanmeldingen, is er ook op zaterdag al een boel moois te bekijken ;)

@bassie16V wrote:Begint het zaterdag dan pas om 16:00 uur?

Of is het gewoon de hele dag??

Zaterdag begint het inderdaad pas om 16:00. Het is echt meer een rustige aankomstdag voor de mensen die van ver komen, zodat het voor die mensen ook aantrekkelijk is. We gaan nog voor een programma zorgen voor de zaterdag, er zal in ieder geval al gewoon catering zijn. De rest van het programma maken we zo snel mogelijk bekend ;) Maar gezien de aanmeldingen, is er ook op zaterdag al een boel moois te bekijken ;)

Ben er ook zeker weten weer bij...

Echt een hele gezellige en mooie meeting....

Heb me al aangemeld....

aanmeldings-ID is 286.

Ben er ook zeker weten weer bij...

Echt een hele gezellige en mooie meeting....

Heb me al aangemeld....

aanmeldings-ID is 286.

@Rottentweetie wrote:McDonald's Lelystad

Larserplein 10

8226 PB LELYSTAD

Is misschien wel handig! ;)

Even voor de duidelijkheid, dit word dan het verzamelpunt! Om 9.00uur verzamelen en eventueel daar wat ontbijten! Vervolgens gaan we met z'n alle richting dronten om daar met ze alle onze opels te showen en eventueel ons forum te promoten! ;)

Je kan je op de site van Opel Treffen (http://www.opeltreffen.nl" onclick="window.open(this.href);return false;) eventueel alvast inschrijven. Dan ontvang je wat bonnen voor koppie koffie en dat soort dingetjes. Tevens kan je dan ook aangeven of je mee doet met de toertocht. Ik in iedergeval wel.

Wie gaat er nog meer mee doen met de toertocht? Zou leuk zijn als we met z'n alle gingen?

Groeten,

Kevin

Hoi Kevin,

ik heb mij ook aangemeld voor de toerrit.Dat zijn er dus al twee die gaan!

@Rottentweetie wrote:McDonald's Lelystad

Larserplein 10

8226 PB LELYSTAD

Is misschien wel handig! ;)

Even voor de duidelijkheid, dit word dan het verzamelpunt! Om 9.00uur verzamelen en eventueel daar wat ontbijten! Vervolgens gaan we met z'n alle richting dronten om daar met ze alle onze opels te showen en eventueel ons forum te promoten! ;)

Je kan je op de site van Opel Treffen (http://www.opeltreffen.nl" onclick="window.open(this.href);return false;) eventueel alvast inschrijven. Dan ontvang je wat bonnen voor koppie koffie en dat soort dingetjes. Tevens kan je dan ook aangeven of je mee doet met de toertocht. Ik in iedergeval wel.

Wie gaat er nog meer mee doen met de toertocht? Zou leuk zijn als we met z'n alle gingen?

Groeten,

Kevin

Hoi Kevin,

ik heb mij ook aangemeld voor de toerrit.Dat zijn er dus al twee die gaan!

Volgens mij heb ik vorig jaar niet dat ID hoeven te vermelden bij het binnenrijden :hmmz

Mijn ID is: 331 king:

Dat van zaterdag wil ik ook wel graag ff weten... vanaf 16:00 ?! dan is de dag haast om ja :angel

Volgens mij heb ik vorig jaar niet dat ID hoeven te vermelden bij het binnenrijden :hmmz

Mijn ID is: 331 king:

Dat van zaterdag wil ik ook wel graag ff weten... vanaf 16:00 ?! dan is de dag haast om ja :angel

@ReTiReD wrote:Kan alleen zaterdag, is de onderdelenmarkt er dan al?

Gr. Dennis

Helaas is de onderdelenmarkt er vanaf zondagmorgen. Zaterdag is tot nu toe een beetje een gezellige inloopdag, we zijn nog aan het kijken naar activiteiten voor op zaterdag. De belangrijkste dag, met het meest te doen blijft echter de zondag.

Leuk dat we een hele stoet kunnen verwelkomen, hopelijk komt er gewoon een file van Opels richting Dronten rijden! :p

@ReTiReD wrote:Kan alleen zaterdag, is de onderdelenmarkt er dan al?

Gr. Dennis

Helaas is de onderdelenmarkt er vanaf zondagmorgen. Zaterdag is tot nu toe een beetje een gezellige inloopdag, we zijn nog aan het kijken naar activiteiten voor op zaterdag. De belangrijkste dag, met het meest te doen blijft echter de zondag.

Leuk dat we een hele stoet kunnen verwelkomen, hopelijk komt er gewoon een file van Opels richting Dronten rijden! :p

Terug
Naar boven