• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het Groot Internationaal Opeltreffen 21 & 22 April 2012

zaterdag:

*-BlendjuH-

*Blendjuhs Mate

*

*

*

zondag:

* RISL

* Saluma

*-BlendjuH-

*Blendjuhs Mate

* Schuitje

* Rottentweetie (nog niet met de sportieve onderdelen, denk ik )

*rickykadett

*

Volgende keer moet degene die er bij wil, zichzelf er maar bij zetten hoor :P

Zo blijf ik bezig ;)

zaterdag:

*-BlendjuH-

*Blendjuhs Mate

*

*

*

zondag:

* RISL

* Saluma

*-BlendjuH-

*Blendjuhs Mate

* Schuitje

* Rottentweetie (nog niet met de sportieve onderdelen, denk ik )

*rickykadett

*

Volgende keer moet degene die er bij wil, zichzelf er maar bij zetten hoor :P

Zo blijf ik bezig ;)

@lucas- wrote:Iedereen maar moeilijk doen over dat idee nummer onthouden... ID-333 king:

Uw aanmeldings-ID is 334.

Dus ik rijd achter jou naar binnen.

@lucas- wrote:Iedereen maar moeilijk doen over dat idee nummer onthouden... ID-333 king:

Uw aanmeldings-ID is 334.

Dus ik rijd achter jou naar binnen.

:thumb

Ik kom sowieso met de Coupé, tenzij ik 'm plat rijdt ofzo, maar dat was niet m'n bedoeling ;)

:thumb

Ik kom sowieso met de Coupé, tenzij ik 'm plat rijdt ofzo, maar dat was niet m'n bedoeling ;)

Ja, dat staat er toch als je op de website kijkt bij 'contact/locatie'.

Het had hier inderdaad bij gemogen, maar je mag ook wel eens wat meer moeite doen ipv gelijk vragen...

Ja, dat staat er toch als je op de website kijkt bij 'contact/locatie'.

Het had hier inderdaad bij gemogen, maar je mag ook wel eens wat meer moeite doen ipv gelijk vragen...

ooh ik zie het al ze hebben bij een site der achter de spatie vergeten waardoor de site het niet deed sorry voor het mis verstand...

btw ik ben er zowiezo als toeschouwer misschien als ik een auto heb dat ik kom met de auto.

ooh ik zie het al ze hebben bij een site der achter de spatie vergeten waardoor de site het niet deed sorry voor het mis verstand...

btw ik ben er zowiezo als toeschouwer misschien als ik een auto heb dat ik kom met de auto.

Excuses voor de onduidelijkheid. Heb het er nu bij gezet en de verkeerde link aangepast. Het is inderdaad weer in Dronten. Het belooft weer lekker druk te worden deze editie. Onder andere uit het buitenland hebben we al erg veel reacties mogen ontvangen! Zondag is de belangrijkste dag, maar al op zaterdag zal er genoeg moois te zien zijn en genoeg te doen!

Excuses voor de onduidelijkheid. Heb het er nu bij gezet en de verkeerde link aangepast. Het is inderdaad weer in Dronten. Het belooft weer lekker druk te worden deze editie. Onder andere uit het buitenland hebben we al erg veel reacties mogen ontvangen! Zondag is de belangrijkste dag, maar al op zaterdag zal er genoeg moois te zien zijn en genoeg te doen!

Ik kom ook, maar m'n auto is nou niet echt een plaatje om te zien :P

Zal me in het weekend even aanmelden.

Ik kom ook, maar m'n auto is nou niet echt een plaatje om te zien :P

Zal me in het weekend even aanmelden.

Ben er weer bij :) Afgelopen jaar goed bevallen! Weet alleen nog niet met hoeveel man/auto's e.d. we komen. Denk min. 3 auto's namelijk :)

Terug
Naar boven