• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het Groot Internationaal Opeltreffen 21 & 22 April 2012

Lijkt me gaaf! Moet alleen m'n Kadettje wel klaar zijn! ;) En dat durf ik niet helemaal met zekerheid te zeggen... :hmmz

Met de onderdelen ben ik in iedergeval een heel eind. Achter bumper is klaar, geplamuurd en al... nu alleen de achterklep met spoilers nog. Vandaag achter-ruitenwisser erop gemaakt (zat er nog niet op :s) en morgen verder met schuren... Als die dan klaar is kan alles richting de spuiter :)

@Rottentweetie, wanneer krijgen we de :kewlpics te zien, had gelezen dat je hier op het forum een bumper had gekocht.....

Lijkt me leuk maarja 21 april werken en 22ste ben ik jarig dusja.....zou eventueel kunnen maar ik ga er niet vanuit...helaas....

@Rottentweetie, wanneer krijgen we de :kewlpics te zien, had gelezen dat je hier op het forum een bumper had gekocht.....

Lijkt me leuk maarja 21 april werken en 22ste ben ik jarig dusja.....zou eventueel kunnen maar ik ga er niet vanuit...helaas....

Is het dan niet makkelijk voor een ieder om een herkenningspunt te hebben op de auto,zodat we kunnen zien wie we zijn.

Ik bedoel,er lopen zoveel mensen daar rond,je loopt ongemerkt voorbij een forumlid.

Nu heb ik wel een forumsticker op de auto zitten,maar ze zijn een beetje klein.

Misschien een geel vlaggetje op je antenne (als je die heb).

Iemand anders een ideetje?

Is het dan niet makkelijk voor een ieder om een herkenningspunt te hebben op de auto,zodat we kunnen zien wie we zijn.

Ik bedoel,er lopen zoveel mensen daar rond,je loopt ongemerkt voorbij een forumlid.

Nu heb ik wel een forumsticker op de auto zitten,maar ze zijn een beetje klein.

Misschien een geel vlaggetje op je antenne (als je die heb).

Iemand anders een ideetje?

@asconahobbyist wrote:Ben dr met ,ik probeer, 3 Ascona's

Zal eens kijken of ik je ex-1.8s mee kan krijgen... Dan gaan wij alleen met 2 Ascona's een Corsa-A en wellicht een ckadett city als ie op tijd af is :D

@asconahobbyist wrote:Ben dr met ,ik probeer, 3 Ascona's

Zal eens kijken of ik je ex-1.8s mee kan krijgen... Dan gaan wij alleen met 2 Ascona's een Corsa-A en wellicht een ckadett city als ie op tijd af is :D

@rickykadett wrote:waar ligt plek ergens?:P

wil wel komen:D heb dan net mn rijbewijs

Dronten ligt in de provincie Flevoland,een paar kilometer van Lelystad.Ik doe er vanaf Enkhuizen zo'n 3 kwartier over.

Er is van alles te zien.Standjes met spullen van Opel enz.

@rickykadett wrote:waar ligt plek ergens?:P

wil wel komen:D heb dan net mn rijbewijs

Dronten ligt in de provincie Flevoland,een paar kilometer van Lelystad.Ik doe er vanaf Enkhuizen zo'n 3 kwartier over.

Er is van alles te zien.Standjes met spullen van Opel enz.

flevoland :shock: haha

ik kom uit noort brabant..

ga ooit nog een keer naar rik toe(kadastra) en das een heeel eind weg:P maar flevoland is ook een heeeeeeeel eind weg(A)

even over na denken :jerry

flevoland :shock: haha

ga ooit nog een keer naar rik toe(kadastra) en das een heeel eind weg:P maar flevoland is ook een heeeeeeeel eind weg(A)

@rickykadett wrote:flevoland :shock: haha

We zien elkaar in Dronten ????

Rik :)

Terug
Naar boven