• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het Groot Internationaal Opeltreffen 21 & 22 April 2012

@rickykadett wrote:flevoland :shock: haha

ik kom uit noort brabant..

ga ooit nog een keer naar rik toe(kadastra) en das een heeel eind weg:P maar flevoland is ook een heeeeeeeel eind weg(A)

even over na denken :jerry

We zien elkaar in Dronten ????

Rik :)

ach,sowieso herken je vaak elkaars auto wel,anders een papiertje of zoiets achter je voorraam met je forum nickname.

Ach,als ik met 3 Ascona's naast elkaar sta dan zal het duidelijk zijn dat daar de Asconahobbyist staat :jerry

ach,sowieso herken je vaak elkaars auto wel,anders een papiertje of zoiets achter je voorraam met je forum nickname.

Ach,als ik met 3 Ascona's naast elkaar sta dan zal het duidelijk zijn dat daar de Asconahobbyist staat :jerry

@asconahobbyist wrote:ach,sowieso herken je vaak elkaars auto wel,anders een papiertje of zoiets achter je voorraam met je forum nickname.

Hoe krijg jij alleen dan 3 Ascona's daar ??? :jerry

@asconahobbyist wrote:ach,sowieso herken je vaak elkaars auto wel,anders een papiertje of zoiets achter je voorraam met je forum nickname.

Hoe krijg jij alleen dan 3 Ascona's daar ??? :jerry

Ik lees trouwens elders op dit forum dat het niet een specifiek Kadett meeting is.

http://opel-forum.nl/viewtopic.php?f=26&t=156528&start=25" onclick="window.open(this.href);return false;

Het is een internationaal Opel meeting.

In dat geval is het mogelijk dat ik met mn F daar kom. In de staat zoals binnen en buiten zie je ze amper meer dus neem ik liever mn F mee.

Ik weet ook nog niet helemaal zeker of ik kom. Ben vrijdag in Maastricht en zal zaterdag wel rustig aan willen doen.

Ik moet maar even zien nog.

Ik lees trouwens elders op dit forum dat het niet een specifiek Kadett meeting is.

http://opel-forum.nl/viewtopic.php?f=26&t=156528&start=25" onclick="window.open(this.href);return false;

Het is een internationaal Opel meeting.

In dat geval is het mogelijk dat ik met mn F daar kom. In de staat zoals binnen en buiten zie je ze amper meer dus neem ik liever mn F mee.

Ik weet ook nog niet helemaal zeker of ik kom. Ben vrijdag in Maastricht en zal zaterdag wel rustig aan willen doen.

Ik moet maar even zien nog.

Terug
Naar boven